Articole recomandate

Informații despre piață 02/17/2021
Amplasat corect - Spațiu de depozitare la DACHSER

Aveți în prezent nevoie de capacitate de stocare sau vă confruntați cu alte provocări logistice? Venim în întâmpinarea dumneavoastră cu un concept holistic, specific industriei, adaptat nevoilor dumneavoastră individuale.

Combinația inteligentă de depozitare eficientă, rețele globale de transport și servicii cu valoare adăugată specifice clienților în toate etapele lanțului de aprovizionare are ca rezultat un portofoliu de servicii care îndeplinește cerințele dumneavoastră.

Fiind unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii logistice, suntem prezenți pe cele mai importante piețe de achizitii și vânzări. Rețeaua noastră bine țesută asigură achiziții și distribuții rapide. Conexiunile intercontinentale sunt asigurate de rețeaua globală de transport aerian și maritim DACHSER. Standardele noastre uniforme la nivel global și sistemele IT inovatoare dezvoltate intern asigură o interacțiune lină și o execuție fiabilă a tuturor proceselor. Soluțiile logistice integrate, prezența globală și mulți ani de experiență ne disting ca un partener logistic puternic, mereu alături de dumneavoastră.

Experții noștri locali și naționali vă vor ajuta cu plăcere: dachser.bucharest@dachser.com

Citește
Informații despre piață 01/06/2021
Intrarea în vigoare a nEHS și BEHG (taxa CO²) în Germania de la 01.01.2021

Sistemul național de comercializare a cotelor de emisii (nEHS) bazat pe Legea privind comercializarea emisiilor de combustibili (BEHG) a intrat în vigoare în Germania la 1 ianuarie 2021. BEHG și nEHS sunt componente centrale ale pachetului de protecție climatică al guvernului german și vizează creșterea prețului emisiilor de dioxid de carbon dincolo de sistemul UE de comercializare a emisiilor, pentru a produce schimbări de comportament care vor reduce emisiile. Benzina, motorina, păcura și gazul vor fi impozitate cu o taxă pe CO² de la 1 ianuarie 2021 și vor fi transmise consumatorului. Impozitul pe CO² este o taxă indirectă, care este comparabilă cu o taxă de trecere. Efectul costului va fi de 0,07 EUR (net) pe litru de motorină de la 1 ianuarie 2021 și va continua să crească anual. Acest lucru va crește și costurile pentru DACHSER. Cu toate acestea, vom încerca să menținem cheltuielile pentru clienții noștri cât mai mici posibil cu producția inteligentă.

Citește
Informații despre piață 01/05/2021
Brexit - acord convenit - administrația vamală din 01.01.2021

La 24.12.2020, UE și Regatul Unit au ajuns la un acord privind comerțul și viitoarea cooperare.

Un punct esențial este că între UE și Marea Britanie pentru livrările de mărfuri din ambele zone nu trebuie percepute taxe vamale. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că „vămuirea” administrativă va fi eliminată. Aceasta înseamnă că toate documentele și informațiile relevante vamale trebuie trimise de client în prealabil și numai după ce marfa a fost eliberată de echipa vamală de la DACHSER, atunci aceasta poate fi acceptată pentru expediere.

Vă rugăm să rețineți că, începând cu 01.01.2021, acest lucru se aplică tuturor transporturilor dintre UE și Marea Britanie, fiind excluse transporturile din UE către Irlanda de Nord. În special, trebuie furnizată dovada originii preferențiale a mărfurilor. Cele mai importante informații necesare pentru exportatori și importatori pot fi găsite în documentul de mai jos.

Citește
Comunicate de presă 01/05/2021
Burkhard Eling preia rolul de CEO la DACHSER

La 1 ianuarie, Burkhard Eling a devenit director executiv (CEO) și purtător de cuvânt al Comitetului Executiv al furnizorului de logistică DACHSER. Conduce unitatea executivă de strategie corporativă și departamentele de resurse umane și marketing. Eling îl succede pe Bernhard Simon, care va prelua funcția de președinte al Consiliului de Supraveghere al companiei la mijlocul anului 2021.

Citește

DACHSER România

Noutăți 12/16/2020
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Pe măsură ce anul se apropie de sfârșit, mulți dintre noi folosim timpul rămas pentru a privi în urmă și a reflecta, dar și pentru a ne pregăti pentru noile provocări ale viitorului. Exact asta am făcut în cel mai recent număr al revistei DACHSER.

Citește
Noutăți 11/26/2020
DACHSER va aproviziona Praga via pedelec

DACHSER începe un proiect pilot în Republica Cehă pentru a aproviziona centrul orașului Praga cu o bicicletă de marfă asistată electric. Noul micro-hub "Depot.Bike" de la stația de metrou Florenc este utilizat în acest scop.

Citește
2
Noutăți 11/11/2020
Pentru o societate durabilă: tot mai multe ONG-uri se implică în întreaga lume

În timpul globalizării, organizațiile neguvernamentale sau ONG-urile din rețeaua internațională capătă importanță. Cooperarea dintre DACHSER și organizația de ajutor pentru copii terre des hommes arată cum o întreprindere comercială poate sprijini un ONG pe termen lung.

Citește
3
Noutăți 11/02/2020
Atunci când există chimie

Multiple conexiuni ale rețelei DACHSER se reunesc în Malsch, lângă Karlsruhe. Odată cu extinderea din 2019 a centrului logistic, logistica contractuală pentru clienții ce dețin materiale periculoase a atins un nou nivel.

Citește
Comunicate de presă 10/29/2020
DACHSER adaugă rețelei sale o nouă locație în Neumünster

DACHSER a deschis o nouă agenție în Neumünster, Germania. Operațiunile în terminalul de tranzit al centrului logistic au început pe 31 august și de atunci s-au extins treptat. La începutul lunii octombrie, a început să manipuleze alimente refrigerate. DACHSER a investit aproximativ 17,4 milioane EUR în noua locație, care deservește părți mari din regiunea Schleswig-Holstein.

Citește
Informații despre piață 10/19/2020
În urma evenimentelor actuale: actualizarea listei noastre de verificare Brexit

Retragerea din UE a Regatului Unit a fost finalizată la 31.01.2020. În prezent, suntem într-o fază de tranziție care se va încheia la 31.12.2020. O altă prelungire a acestei faze de tranziție ar fi trebuit să fie convenită până la 01.07.2020 și, prin urmare, nu mai este posibilă. Astfel, Regatul Unit nu va mai face parte din piața internă și din uniunea vamală începând cu 01.01.2021. Dacă nu se va ajunge la un acord între Marea Britanie și UE în perioada rămasă a fazei de tranziție, comerțul ar intra în viitor sub regulile Organizației Mondiale a Comerțului.

Noi, cei de la DACHSER, nu putem influența situația politică din Marea Britanie, dar vă putem pregăti în cel mai bun mod posibil pentru proceduri vamale reglementate. Prin urmare, am adaptat și actualizat lista noastră de verificare Brexit la circumstanțele actuale.  O puteți descărca aici gratuit.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact responsabilă de la sucursala DACHSER relevantă.

Citește
Comunicate de presă 10/05/2020
DACHSER va face livrări în Freiburg cu emisii zero

Fuso eCanters, StreetScooters și bicicletele de marfă - cu acest mix complet de vehicule electrice, DACHSER își va efectua toate livrările în centrul orașului Freiburg fără emisii începând de astăzi. Luând în considerare transportul în ansamblu, acest nou serviciu reduce emisiile de CO2 per transport cu 26%.

Citește
Noutăți 09/21/2020
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Împreună în vreme de criză - DACHSER creează legături și mai strânse cu clienții și partenerii săi.

Citește
Comunicate de presă 09/10/2020
DACHSER Rheine se extinde

Construcția este în curs de desfășurare și va intra în funcțiune în octombrie 2020. Nucleul acestei locații de pe Sandkampstrasse este un terminal logistic de 20.800 m2, cu 26 de rampe de încărcare pentru camioane și până la 36.800 de spații pentru paleți. În plus, există aproximativ 1.200 m2 de spațiu pentru birouri.

Citește
Informații despre piață 08/31/2020
Noi informații despre Brexit: Ce trebuie să știți

DACHSER dorește să vă informeze cu privire la evoluțiile actuale privind retragerea Marii Britanii din UE, deoarece credem că acestea ar putea fi importante pentru compania dumneavoastră.

Citește
Afișați mai multe

DACHSER Corporate

Noutăți 02/22/2021
DACHSER Luxembourg celebrates 10-year anniversary

The DACHSER branch in Grevenmacher, Luxembourg, is celebrating its tenth anniversary. The logistics service provider opened its branch in Luxembourg on February 7, 2011.

Citește
Informații despre piață 02/17/2021
Properly placed - Storage space at DACHSER

Do you currently have a need for storage capacity or are you facing other logistical challenges? Benefit from a holistic, industry-specific concept that is tailored to your individual needs.

The intelligent combination of efficient warehousing, global transport networks and customer-specific value-added services in all stages of the supply chain results in a service portfolio that meets your requirements. As one of the leading logistics service providers, we are represented in the most important procurement and sales markets. Our tightly woven network ensures rapid procurement and distribution far into the regions. Intercontinental connections are provided by DACHSER's global air and sea freight network. Our globally uniform standards and innovative IT systems developed in-house ensure smooth interaction and reliable execution of all processes. Integrated logistics solutions, global presence and our many years of experience distinguish us as a strong logistics partner at your side.

Our local and national experts will be happy to provide you with further information: contractlogistics.kempten@dachser.com

Citește
Comunicate de presă 02/16/2021
DACHSER Air & Sea Logistics reorganizes regional management

DACHSER Air & Sea Logistics (ASL) has reorganized the management of its business units in the Europe, Middle East & Africa (EMEA) and Americas regions.

Citește
Noutăți 02/10/2021
Vive la chimie: Ten years of DACHSER Chem-Logistics in France

Chemical products are everywhere in everyday life: soaps and laundry detergents, cosmetics, paints and inks, and even glues and adhesives. Then there are fine and special chemicals. They all play a key role for France, which in terms of revenue has Europe’s second-largest chemical industry. “Vive la chimie” also applies to DACHSER Chem-Logistics, which was celebrating ten years in France last year. In that time, the industry solution has secured a strong position in the groupage transport market for France’s chemical industry.

Citește
Mergi la

Cel mai citit

Informații despre piață 10/21/2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
Noutăți 04/23/2019
România și Cehia: Relații comerciale cu centrul Europei

Istoria relațiilor bilaterale dintre Cehia și România începe încă din secolul al XIV-lea, atunci când în timpul dinastiei Přemysl s-au stabilit relații comerciale, iar din Bohemia se aduceau postavuri, pânză și pălării.

Citește
Noutăți 01/29/2019
DACHSER este pe locul III între furnizorii de ligistică  din germania

Începutul anului 2019 ne aduce vești bune și câteva premii care demonstrează încă o dată că DACHSER își merită locul printre liderii mondiali din domeniul logisticii.

Citește
Noutăți 08/27/2019
DACHSER Cehia începe să folosească camioane mai lungi

În Republica Cehă, DACHSER a început recent să ruleze două camioane mai lungi pe traseul zilnic între filialele sale din Ostrava și Brno. Aceasta va crește capacitatea de încărcare și, în același timp, va elibera un vehicul convențional.

Citește
Comunicate de presă 02/25/2019
Brexit: Timpul aproape s-a scurs

În timp ce politicienii încearcă să găsească o cale de ieșire din criza cauzată de Brexit, data de ieșire este din ce în ce mai aproape. Acum, companiile trebuie să planifice și să se pregătească în mod sistematic pentru toate eventualele situații. O problemă majoră: vama.

Citește
Noutăți 08/14/2019
DACHSER construiește în Neumünster

Furnizorul de servicii logistice, DACHSER începe construcția unei noi filiale pentru bunuri industriale și produse alimentare în Neumünster, în extremitatea nordului Germaniei. Această investiție valorează aproximativ 17,4 milioane EUR. Se preconizează finalizarea construcției până în al treilea trimestru al anului 2020. În noul centru logistic vor lucra aproximativ 30 de angajați.

Citește
Noutăți 07/12/2019
România și Suedia – relații bilaterale de succes

Primele relaţii româno-suedeze datează din secolul al XVI-lea, domnitorii Moldovei având frecvente contacte cu regii suedezi. Ca urmare a înfrângerii de la Poltava, din 709, Regele Carl al-XII-lea al Suediei a petrecut aproape cinci ani la Bender / Tighina (în prezent Republica Moldova), timp în care a avut numeroase contacte cu domnitorii de atunci ai Moldovei şi Ţării Româneşti (Dimitrie Cantemir şi Nicolae Mavrocordat, respectiv Constantin Brâncoveanu şi Ştefan Cantacuzino).

Citește
Informații despre piață 12/13/2019
Alegerile din Marea Britanie 2019 - Update

Alegerile generale din Marea Britanie din 12 decembrie 2019 au avut un rezultat clar în favoarea Torries. Drept urmare, se poate presupune că Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020 pe baza acordului de retragere negociat la 17 octombrie 2019.

Acest acord de retragere include o perioadă de tranziție de până la 31 decembrie 2020. În această perioadă, va fi convenit un acord comercial cuprinzător între Marea Britanie și Uniunea Europeană. Până la expirarea acestei perioade, nu se simt efecte materiale ale retragerii. Astfel, conform stării actuale, în perioada de tranziție pot fi așteptate numai restricții marginale privind livrările către și dinspre Marea Britanie.

Pentru orice nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
Informații despre piață 02/25/2020
COVID-19: actualizări ale operațiunilor DACHSER din China

Dorim să ne informăm clienții că toate sucursalele DACHSER din China sunt deschise din nou, cu excepția sucursalei din Wuhan.

Majoritatea sucursalelor funcționează cu personalul de bază, în timp ce restul personalului nostru lucrează de acasă din motive de igienă și din cauza măsurilor preventive.

Deși agențiile noastre sunt deschise, operațiunile nu se desfășoară la capacitate maximă. Controale de trafic sunt realizate în toată țara; alți furnizori din lanțul de transport operează, de asemenea, cu personal limitat și capacitate redusă. În prezent, deficitul de camioane este principala provocare.

Vă rugăm să ne scuzați pentru întârzierea în unele procese, deoarece majoritatea unităților din lanțul de furnizare din China nu funcționează la capacitate maximă.

Logistica transporturilor în China

În timp ce facem tot posibilul să vă menținem lanțul de aprovizionare cât mai constant posibil, vă rugăm să luați în considerare faptul că alte unități din lanțul de aprovizionare nu funcționează încă la capacitatea maximă. Transportatorii și terminalele își reiau treptat operațiunile cu personalul de baza. Se așteaptă întârzieri și alte probleme operaționale.

Rutier:

  • Lipsa de camioane este în prezent problema majoră din China. Serviciul se reia cu mai puțin de 50% din forța de muncă obișnuită;
  • Transportul dintre orașe este deosebit de dificil datorită reglementărilor din ce în ce mai stricte, ceea ce face ca întârzierile rutiere să fie și mai mari.

Feroviar:

  • Transportatorii feroviari au redus plecările din și către China în februarie;
  • Platformele feroviare Yiwu și Zhengzhou sunt acum închise, dar se așteaptă redeschiderea din martie 2020, programul detaliat urmând a fi actualizat;
  • Starea celorlalte căi ferate rămân aceleași, vă rugăm să consultați ultima noastră actualizare;

Aerian:

  • Companiile aeriene au reluat transportul către și din China;
  • Capacitatea este încă o problemă, deoarece multe companii aeriene au suspendat zborurile de pasageri;
  • Serviciile charter sunt disponibile pentru clienții noștri cu livrări urgente;

Maritim:

  • Lipsa de camioane este problema majoră;
  • Aprovizionarea cu echipamente reprezintă o provocare crescândă;
  • Transportatorii au redus navigațiile către și din China;
  • Vest: odata ce fabricile vor reintra pe deplin în funcțiune, sunt așteptate efecte precum lipsa de camioane și de spatiu;
  • Est: deficit intens de spațiu;
  • Terminalele funcționează, cu excepția Wuhan.

La DACHSER, avem măsuri de urgență în vigoare și vă vom oferi cele mai bune soluții alternative pentru a vă menține lanțul de aprovizionare neatins în cazul în care transporturile sunt afectate.

Vă vom ține la curent prin intermediul site-ul nostru web. Dacă aveți întrebări / nelămuriri, vă rugăm să contactați persoana dumneavoastră de contact DACHSER.

Citește
Informații despre piață 02/17/2020
Un nou update cu privire la operațiunile DACHSER din China

Continuăm să vă ținem la curent cu starea de funcționare a sucursalelor noastre și noutățile din China.

Statut general

Fabricile își reiau activitatea treptat, dar foarte lent. Autoritățile lucrează din greu pentru a opri răspândirea virusului, acum cunoscut sub numele de COVID-19, numit oficial de Organizația Mondială a Sănătății. Pentru a preveni infecția la locul de muncă, întreprinderile sunt obligate să depună cereri la autoritățile locale înainte de a li se permite reluarea activității. Solicitanții trebuie să demonstreze că respectă cerințe stricte de igienă și sunt capabili să ofere consumabile adecvate de igienă forței de muncă.

Agențiile DACHSER

Toate agențiile DACHSER funcționează. Unele dintre sucursale sunt închise în timpul procesului de depunere al cererilor, cu toate acestea, personalul lucrează de acasă, iar operațiunile sunt gestionate de la distanță. Vă rugăm să ne scuzați pentru întârzierea în unele procese, deoarece majoritatea unităților din lanțul de furnizare din China nu funcționează la capacitate maximă.

  • toate sucursalele DACHSER, cu excepția Kunshan și Wuhan, și-au reluat activitatea, însă doar personalul de bază lucrează din cauza procedurilor locale de carantină și măsurilor preventive;
  • depozitul Kunshan își vor relua activitatea odată cu aprobarea autorităților;
  • Wuhan este închis și programat pentru redeschidere pe 24 februarie, sub rezerva modificărilor în funcție de situație;
  • majoritatea membrilor echipei noastre lucrează de acasă
  • filiala din Hong Kong este pe deplin operațională. Vom continua să monitorizăm îndeaproape situația și vă vom anunța dacă abilitatea noastră de a opera este afectată.

Logistica transporturilor în China

În timp ce facem tot posibilul să vă menținem lanțul de aprovizionare cât mai constant posibil, vă rugăm să luați în considerare faptul că alte unități din lanțul de aprovizionare nu funcționează încă la capacitatea maximă. Transportatorii și terminalele își reiau treptat operațiunile cu personalul de baza. Se așteaptă întârzieri și alte probleme operaționale.

Rutier:

  • Lipsa șoferilor; există doar un număr limitat de companii de transport care au primit acordul pentru reluarea funcționării;
  • Transporutl intern este și el îngrunat, din cauza numeroaselor reglementărilor;
  • Accesul rutier la Shanghai este puternic controlat, ceea ce poate afecta livrarea în Portul Shanghai și Aeroportul Shanghai Pudong;
  • Certificatul de transport este obligatoriu pentru camioanele care vor să intre sau să iasă din provincia Hubei.

Aer:

  • Companiile aeriene au reluat transportul către China și din China;
  • Capacitatea este încă o problemă, deoarece multe companii aeriene au suspendat zborurile de pasageri;;
  • Serviciile charter sunt disponibile cu o ascensiune garantată și timp de tranzit pentru clienții noștri cu transporturi urgente.

Mare:

  • Transportatorii au redus navigările către și din China;
  • Terminale oceanice funcționează, cu excepția Wuhan;
  • Lipsa echipamentelor începe să fie o problemă;
  • Transportul cu containere reia doar 50% din capacitatea normală;
  • SUA și Vietnam au cerințe de carantină pentru navele care părăsesc porturile chineze.

Feroviar:

  • Transportatorii feroviari au redus plecările către și din China; unele platforme feroviare (adică Wuhan, Yiwu, Zhengzhou) sunt momentan închise;
  • Terminalele feroviare funcționează cu excepția Wuhan (stația Wujiashan 吴家山 站);
  • Vamele funcționează cu excepția Wuhan (orele suplimentare pot fi rezervate cu cererea de la brokeri);
  • Serviciul FCL este o provocare datorată diferitelor politici de control al traficului aplicate de autoritățile locale;
  • Serviciul LTL nu este disponibil deoarece majoritatea parcurilor logistice / centrelor de distribuție sunt închise; Serviciul FTL este disponibil la nivel ad-hoc.

La DACHSER, avem măsuri de urgență în vigoare și vă vom oferi cele mai bune soluții alternative pentru a vă menține lanțul de aprovizionare în cazul în care transporturile sunt afectate.

Ne vom menține clienții la curent cu cele mai recente informații despre situația actuală. Dacă aveți întrebări și / sau nelămuriri, nu ezitați să contactați reprezentantul DACHSER local.

 

Citește