Articole recomandate

07/29/2021
Proiectul Global Air Freight Security Network  implementat cu succes la DACHSER

Problema securității este de o importanță capitală atunci când vine vorba de transportul aerian de marfă worldwide. Pentru a permite DACHSER să își sprijine clienții și mai bine în menținerea unui lanț de aprovizionare sigur, proiectul „Global Air Freight Security Network” a fost lansat în 2020 de echipa de securitate a transportului aerian de la DACHSER și a fost acum implementat cu succes.

Scopul rețelei globale de securitate a transportului aerian de mărfuri este de a consolida rețeaua globală DACHSER. Introducerea unei organizații mondiale cu contacte locale va avea ca rezultat o comunicare mai eficientă între locațiile Air & Sea Logistics, permițând o reacție mai rapidă la noile reglementări și inovații. În plus, va fi activată o implementare mai rapidă a proceselor standardizate ale DACHSER la nivel mondial.

Implementarea proiectului va reduce și mai mult riscul în domeniul securității transportului aerian pentru a asigura transportul prin respectarea strictă a tuturor reglementărilor.

Pentru mai multe detalii și nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
07/21/2021
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Una dintre frazele cheie din ultimele luni la DACHSER a “Keeping the good and shaping agility.” Acesta este și titlul interviului cu Burkhard Eling din cel mai recent număr al revistei DACHSER, în care noul CEO al DACHSER explică ce înseamnă aceste cuvinte pentru el.

Citește
06/29/2021
eLogistics - Oferă informații rapide despre procesele de-a lungul lanțului de aprovizionare

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă

Citește
06/23/2021
edi - Platforma de schimb de date pentru procesarea rapidă și sigură a datelor în masă

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă

Citește

DACHSER România

06/14/2021
api - Conectarea neîntreruptă a sistemelor dumneavoastră informatice cu serviciile DACHSER

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă.

Citește
06/07/2021
Optimizați-vă procesele logistice cu ajutorul sistemelor IT de la DACHSER

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă

Citește
05/26/2021
DACHSER creează mai mult spațiu de încărcare

Din aprilie 2021, DACHSER a optat exclusiv pentru așa-numitele ‘mega trailers’ în Germania. Datorită dimensiunilor mai generoase ale spațiului de încărcare - altfel cu aceeași lungime și lățime – acestea au un consum de combustibil mai bun decât semiremorcile standard, în special pe distanțe mari. Înlocuirea completă a flotei germane este programată să fie finalizată până în 2027, cu aproximativ 680 mega trailer noi în total. În următorii câțiva ani, DACHSER va începe, de asemenea, să își înlocuiască flotele în celelalte 24 de țări europene.

Citește
04/28/2021
Situația actuală din India și impactul asupra operațiunilor la DACHSER

În ceea ce privește situația actuală din India, am dori să oferim o actualizare asupra operațiunilor de la DACHSER India. Situația de astăzi, 28 aprilie 2021, este următoarea:

Agențiile DACHSER din India:

Majoritatea agențiilor din India sunt închise ca măsură de precauție din cauza creșterii bruște a cazurilor de COVID. Echipele noastre lucrează de acasă, având doar personalul de bază la birouri și, prin urmare, este posibil să existe întârzieri din cauza crizei în curs.

Ca o consecință a carantinei, există unele influențe operaționale asupra transportului aerian, maritim, vămuirea și asupra transportului intern.

Transport aerian:

  • Majoritatea țărilor au blocat traficul de pasageri din India, ceea ce înseamnă că nu există nicio cursă de pasageri pe rute internaționale către / din India. Acest lucru a creat unele constrângeri suplimentare asupra situației deja stresate a disponibilității spațiului.
  • Se așteaptă creșteri de preț în toate sectoarele.
  • Timpii de tranzit au crescut ca urmare a lipsei de capacitate.

Transport maritim:

  • Transportul maritim se confrunta deja cu provocările din cauza blocării Canalului Suez la sfârșitul lunii martie.
  • Porturile și terminalele funcționează normal, dar programele navelor sunt afectate de blocajul Canalului Suez, precum și de creșterea bruscă a cazurilor de COVID în India. Prin urmare, se așteaptă întârzieri. Clienții sunt sfătuiți să ia în considerare întârzierile de 1-2 săptămâni în timp ce își planifică stocurile.
  • Așteptați mai multe întârzieri în comunicare sau operațiuni din cauza creșterii infecțiilor cu COVID în rândul personalului din porturi, vamă, CFS și liniile de transport maritim.

Vama:

  • Nu există nicio întrerupere neașteptată a traficului de mărfuri în India și nu se așteaptă nicio oprire în acest moment.
  • Activitățile de vămuire sunt funcționale.
  • Vama lucrează cu mai puțină forță de muncă.

La DACHSER, am luat măsuri semnificative pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților noștri, gestionând în același timp procesele noastre zilnice cu impact minim asupra lanțurilor de aprovizionare ale clienților noștri. Echipele noastre lucrează în prezent cu toate mijloacele disponibile pentru a face față provocărilor.

Fiți siguri că vă vom ține la curent cu orice modificare a situației actuale. În caz de întrebări, vă rugăm să luați legătura cu reprezentantul dumneavoastră DACHSER.

Citește
04/21/2021
Modificarea taxelor în Republica Cehă

Guvernul ceh a schimbat logica și tarifele de taxare începând cu 1 ianuarie 2021. În consecință, tarifele de taxare pentru autostrăzi și drumuri federale au fost ajustate, iar costurile externe au fost  luate în considerare, cum ar fi poluarea aerului și poluarea fonică cauzată de camioane, au fost acum preluate suplimentar în considerare. Acest lucru duce la o creștere semnificativă a ratelor de taxare.

Taxa percepută de Republica Cehă va fi rambursată integral transportatorilor angajați de DACHSER în funcție de tipul de vehicul și distanță. În acest fel, DACHSER își aduce contribuția la menținerea competitivității companiilor independente de transport și la asigurarea spațiului de transport în Republica Cehă.

Citește
03/29/2021
Situația actuală pe Canalul Suez

După cum se poate observa deja din unele rapoarte din presă, nava-container „MS Ever Given” este din nou liberă pe Canalul Suez.

Citește
03/17/2021
DACHSER își extinde filiala din Magdeburg

Furnizorul de logistică DACHSER a început operațiunile de extindere ale centrului de distribuție din Magdeburg la mijlocul lunii februarie. Acesta măsoară 40.000 m2, iar aici compania de familie oferă servicii de logistică pentru clientul său Globus Baumarkt și alte companii din regiune. Această expansiune a creat 40 noi locuri de muncă.

Citește
03/12/2021
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Ștafeta a fost predată: următoarea generație a conducerii DACHSER, în frunte cu CEO Burkhard Eling, a preluat oficial frâiele companiei la 1 ianuarie a acestui an. În cel mai nou număr al revistei DACHSER, reflectăm asupra acestei tranziții.

Citește
02/17/2021
Amplasat corect - Spațiu de depozitare la DACHSER

Aveți în prezent nevoie de capacitate de stocare sau vă confruntați cu alte provocări logistice? Venim în întâmpinarea dumneavoastră cu un concept holistic, specific industriei, adaptat nevoilor dumneavoastră individuale.

Combinația inteligentă de depozitare eficientă, rețele globale de transport și servicii cu valoare adăugată specifice clienților în toate etapele lanțului de aprovizionare are ca rezultat un portofoliu de servicii care îndeplinește cerințele dumneavoastră.

Fiind unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii logistice, suntem prezenți pe cele mai importante piețe de achizitii și vânzări. Rețeaua noastră bine țesută asigură achiziții și distribuții rapide. Conexiunile intercontinentale sunt asigurate de rețeaua globală de transport aerian și maritim DACHSER. Standardele noastre uniforme la nivel global și sistemele IT inovatoare dezvoltate intern asigură o interacțiune lină și o execuție fiabilă a tuturor proceselor. Soluțiile logistice integrate, prezența globală și mulți ani de experiență ne disting ca un partener logistic puternic, mereu alături de dumneavoastră.

Experții noștri locali și naționali vă vor ajuta cu plăcere: dachser.bucharest@dachser.com

Citește
01/06/2021
Intrarea în vigoare a nEHS și BEHG (taxa CO²) în Germania de la 01.01.2021

Sistemul național de comercializare a cotelor de emisii (nEHS) bazat pe Legea privind comercializarea emisiilor de combustibili (BEHG) a intrat în vigoare în Germania la 1 ianuarie 2021. BEHG și nEHS sunt componente centrale ale pachetului de protecție climatică al guvernului german și vizează creșterea prețului emisiilor de dioxid de carbon dincolo de sistemul UE de comercializare a emisiilor, pentru a produce schimbări de comportament care vor reduce emisiile. Benzina, motorina, păcura și gazul vor fi impozitate cu o taxă pe CO² de la 1 ianuarie 2021 și vor fi transmise consumatorului. Impozitul pe CO² este o taxă indirectă, care este comparabilă cu o taxă de trecere. Efectul costului va fi de 0,07 EUR (net) pe litru de motorină de la 1 ianuarie 2021 și va continua să crească anual. Acest lucru va crește și costurile pentru DACHSER. Cu toate acestea, vom încerca să menținem cheltuielile pentru clienții noștri cât mai mici posibil cu producția inteligentă.

Citește
Afișați mai multe

DACHSER Corporate

2
08/04/2021
Keeping an eye on the big picture

When Selina Hipp started planning her career path, logistics wasn’t even on the list. Neither was the chemical industry. But now she combines both in her role as Business Development Manager Switzerland DACHSER Chem Logistics.  

Citește
07/29/2021
Margret is devoted to helping San children

Since 2015, DACHSER and the children's relief organization terre des Hommes have been committed to helping the children of the San people (also known as Bushmen) lead better, more independent lives. Education is an essential component – and 24-year-old Margret Hans is doing all she can to add it to the equation.

Citește
07/28/2021
Successful implementation of the Global Air Freight Security Network of DACHSER

The issue of security is of paramount importance when it comes to the worldwide transport of your air freight. To enable DACHSER to support its customers even better in maintaining a secure supply chain, the "Global Air Freight Security Network" project was launched in 2020 by the Air Freight Security Team at DACHSER and has now been successfully implemented.

The goal of the Global Air Freight Security Network is to strengthen the global network of DACHSER. The introduction of a worldwide organization with local contacts will result in more efficient communication between the Air & Sea Logistics locations, enabling a faster reactivity to new regulations and innovations. In addition, a faster implementation of standardized processes of DACHSER worldwide will be enabled.

The implementation of the project will further reduce the risk in the area of air freight security to ensure transportation through strictest compliance with all regulations.

If you have any questions, please contact your local DACHSER representative.

Citește
07/27/2021
Heavy rainfall in China

The heavy rainfall in the Chinese province of Henan over the past few days has led to widespread flooding and the cancellation of many regional train and road connections. These restrictions are causing delays along the supply chain of DACHSER Rail Services.

Due to the flooding, around 100,000 people have been evacuated and many dams and reservoirs have risen to warning levels. With more rain expected in the coming days, it is still unclear by when the situation in the flooded areas will calm down.

If you have any questions regarding your supply chain, please contact your local contact at the respective DACHSER branch.

Citește
Mergi la

Cel mai citit

10/21/2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
04/23/2019
România și Cehia: Relații comerciale cu centrul Europei

Istoria relațiilor bilaterale dintre Cehia și România începe încă din secolul al XIV-lea, atunci când în timpul dinastiei Přemysl s-au stabilit relații comerciale, iar din Bohemia se aduceau postavuri, pânză și pălării.

Citește
08/27/2019
DACHSER Cehia începe să folosească camioane mai lungi

În Republica Cehă, DACHSER a început recent să ruleze două camioane mai lungi pe traseul zilnic între filialele sale din Ostrava și Brno. Aceasta va crește capacitatea de încărcare și, în același timp, va elibera un vehicul convențional.

Citește
01/29/2019
DACHSER este pe locul III între furnizorii de ligistică  din germania

Începutul anului 2019 ne aduce vești bune și câteva premii care demonstrează încă o dată că DACHSER își merită locul printre liderii mondiali din domeniul logisticii.

Citește
02/25/2019
Brexit: Timpul aproape s-a scurs

În timp ce politicienii încearcă să găsească o cale de ieșire din criza cauzată de Brexit, data de ieșire este din ce în ce mai aproape. Acum, companiile trebuie să planifice și să se pregătească în mod sistematic pentru toate eventualele situații. O problemă majoră: vama.

Citește
08/14/2019
DACHSER construiește în Neumünster

Furnizorul de servicii logistice, DACHSER începe construcția unei noi filiale pentru bunuri industriale și produse alimentare în Neumünster, în extremitatea nordului Germaniei. Această investiție valorează aproximativ 17,4 milioane EUR. Se preconizează finalizarea construcției până în al treilea trimestru al anului 2020. În noul centru logistic vor lucra aproximativ 30 de angajați.

Citește
07/12/2019
România și Suedia – relații bilaterale de succes

Primele relaţii româno-suedeze datează din secolul al XVI-lea, domnitorii Moldovei având frecvente contacte cu regii suedezi. Ca urmare a înfrângerii de la Poltava, din 709, Regele Carl al-XII-lea al Suediei a petrecut aproape cinci ani la Bender / Tighina (în prezent Republica Moldova), timp în care a avut numeroase contacte cu domnitorii de atunci ai Moldovei şi Ţării Româneşti (Dimitrie Cantemir şi Nicolae Mavrocordat, respectiv Constantin Brâncoveanu şi Ştefan Cantacuzino).

Citește
12/13/2019
Alegerile din Marea Britanie 2019 - Update

Alegerile generale din Marea Britanie din 12 decembrie 2019 au avut un rezultat clar în favoarea Torries. Drept urmare, se poate presupune că Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020 pe baza acordului de retragere negociat la 17 octombrie 2019.

Acest acord de retragere include o perioadă de tranziție de până la 31 decembrie 2020. În această perioadă, va fi convenit un acord comercial cuprinzător între Marea Britanie și Uniunea Europeană. Până la expirarea acestei perioade, nu se simt efecte materiale ale retragerii. Astfel, conform stării actuale, în perioada de tranziție pot fi așteptate numai restricții marginale privind livrările către și dinspre Marea Britanie.

Pentru orice nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
10/23/2019
România și Polonia – destin similar

Poziționarea geografică, precum și implicațiile spațiului baltic și pontic, unde s-au ciocnit de-a lungul timpului cele mai mari imperii, au construit premisele unui destin aproximativ comun pentru România și Polonia, din diverse puncte de vedere.

Citește
02/25/2020
COVID-19: actualizări ale operațiunilor DACHSER din China

Dorim să ne informăm clienții că toate sucursalele DACHSER din China sunt deschise din nou, cu excepția sucursalei din Wuhan.

Majoritatea sucursalelor funcționează cu personalul de bază, în timp ce restul personalului nostru lucrează de acasă din motive de igienă și din cauza măsurilor preventive.

Deși agențiile noastre sunt deschise, operațiunile nu se desfășoară la capacitate maximă. Controale de trafic sunt realizate în toată țara; alți furnizori din lanțul de transport operează, de asemenea, cu personal limitat și capacitate redusă. În prezent, deficitul de camioane este principala provocare.

Vă rugăm să ne scuzați pentru întârzierea în unele procese, deoarece majoritatea unităților din lanțul de furnizare din China nu funcționează la capacitate maximă.

Logistica transporturilor în China

În timp ce facem tot posibilul să vă menținem lanțul de aprovizionare cât mai constant posibil, vă rugăm să luați în considerare faptul că alte unități din lanțul de aprovizionare nu funcționează încă la capacitatea maximă. Transportatorii și terminalele își reiau treptat operațiunile cu personalul de baza. Se așteaptă întârzieri și alte probleme operaționale.

Rutier:

  • Lipsa de camioane este în prezent problema majoră din China. Serviciul se reia cu mai puțin de 50% din forța de muncă obișnuită;
  • Transportul dintre orașe este deosebit de dificil datorită reglementărilor din ce în ce mai stricte, ceea ce face ca întârzierile rutiere să fie și mai mari.

Feroviar:

  • Transportatorii feroviari au redus plecările din și către China în februarie;
  • Platformele feroviare Yiwu și Zhengzhou sunt acum închise, dar se așteaptă redeschiderea din martie 2020, programul detaliat urmând a fi actualizat;
  • Starea celorlalte căi ferate rămân aceleași, vă rugăm să consultați ultima noastră actualizare;

Aerian:

  • Companiile aeriene au reluat transportul către și din China;
  • Capacitatea este încă o problemă, deoarece multe companii aeriene au suspendat zborurile de pasageri;
  • Serviciile charter sunt disponibile pentru clienții noștri cu livrări urgente;

Maritim:

  • Lipsa de camioane este problema majoră;
  • Aprovizionarea cu echipamente reprezintă o provocare crescândă;
  • Transportatorii au redus navigațiile către și din China;
  • Vest: odata ce fabricile vor reintra pe deplin în funcțiune, sunt așteptate efecte precum lipsa de camioane și de spatiu;
  • Est: deficit intens de spațiu;
  • Terminalele funcționează, cu excepția Wuhan.

La DACHSER, avem măsuri de urgență în vigoare și vă vom oferi cele mai bune soluții alternative pentru a vă menține lanțul de aprovizionare neatins în cazul în care transporturile sunt afectate.

Vă vom ține la curent prin intermediul site-ul nostru web. Dacă aveți întrebări / nelămuriri, vă rugăm să contactați persoana dumneavoastră de contact DACHSER.

Citește