Articole recomandate

19.01.2023
Achiziție de acțiuni: DACHSER preia controlul asupra a două întreprinderi joint ventures din Ungaria

La 20 decembrie 2022, DACHSER a achiziționat restul de 50 la sută din acțiunile deținute de către cele 2 întreprinderi joint ventures din Ungaria - „Liegl & DACHSER Szállítmányozási és Logisztikai Kft.” (transport și depozitare bunuri industriale și produse alimentare) și „Liegl & DACHSER ASL Hungary Kft.” (transport aerian și maritim).

Citește
2
17.01.2023
DACHSER achiziționează Müller, furnizorul olandez de logistică alimentară

DACHSER a achiziționat Transportgroep A. Müller B.V. (Müller), cu sediul central în Holten, Țările de Jos. Această achiziție include flota proprie extinsă a furnizorului neerlandez de logistică alimentară. Cele două companii au convenit să nu dezvăluie prețul de achiziție. Achiziția face obiectul aprobării de către autoritățile neerlandeze competente în domeniul concurenței

Citește
11.01.2023
DACHSER îl numește pe Ralf Morawietz Corporate Director IT

Începând cu 1 ianuarie 2023, Ralf Morawietz este responsabil de divizia Corporate IT a DACHSER, care are peste 600 de angajați. Manager IT cu experiență în domeniul logisticii, Morawietz se concentrează pe continuarea dezvoltării strategiei IT a furnizorului global de logistică și pe stimularea digitalizării.

Citește
16.12.2022
Mercedes-Benz Trucks și DACHSER semnează o scrisoare de intenție: Comandă pentru 50 de camioane eActros LongHaul

Prin Scrisoarea de intenție, DACHSER optează pentru camioane electrice pentru distanțe lungi de la Mercedes-Benz

TrucksCamionul electric cu o autonomie de aproximativ 500 km va fi gata pentru producția în serie până în 2024

eActros LongHaul, ca vehicul cu container mobil cu o înălțime de depozitare de 1.120 mm, este o altă componentă a strategiei de protecție a climei a DACHSER

Citește

DACHSER România

14.12.2022
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Logistica servește adesea drept criteriu de referință pentru evaluarea stării economiei globale. Acest lucru se datorează faptului că fluxurile internaționale de mărfuri sunt un indicator timpuriu al schimbărilor din relațiile comerciale globale. În același timp, transformările geopolitice actuale pot chiar remodela complet lanțurile de aprovizionare. Acesta este unul dintre subiectele prezentate în noua revistă DACHSER.

Citește
13.12.2022
Filiala DACHSER din Linz își extinde capacitățile de depozitare

Furnizorul de servicii logistice DACHSER a finalizat la sfârșitul lunii noiembrie extinderea depozitului său din Hörsching, lângă Linz. Compania a investit aproximativ 4,3 milioane de euro în extinderea capacităților sale logistice. Spațiul suplimentar de depozitare și logistică însumează aproape 6.000 de metri pătrați și oferă încă 10.500 de spații pentru paleți față de cele 20.000 anterioare.

Citește
5+
09.12.2022
DACHSER România își relochează depozitul din Brașov

Agenția DACHSER din Brașov se concentrează pe deservirea clienților din centrul și nord-estul României. Noul terminal de tranzit are o suprafață de peste 1560 m2, cu șapte rampe de încărcare, o rampă drive-in, rampe hidraulice și spații de încărcare. Partea administrativă a clădirii oferă aproximativ 500 m2 pentru birourile moderne. De asemenea, sunt disponibile aproximativ 40 de locuri de parcare, o zonă socială pentru operatorii de logistică și spațiu dedicat întâlnirilor și prezentărilor.

Citește
05.12.2022
Majorarea taxelor rutiere pentru camioane în Germania

Guvernul german a decis să majoreze taxele rutiere pentru camioanele cu o greutate totală admisă de 7,5 tone metrice sau mai mult, începând cu 1 ianuarie 2023. În consecință, taxele rutiere pentru autostrăzi și drumuri federale vor fi ajustate, iar costurile externe, cum ar fi poluarea atmosferică și fonică provocată de camioane, vor fi, de asemenea, avute în vedere. Aceste ajustări vor duce la o creștere a taxelor rutiere pentru toate clasele. Acest lucru trebuie luat în considerare în tabelele de taxe rutiere ale DACHSER.

Grupurile parlamentare din Parlamentul german au convenit, de asemenea, asupra unei reforme privind taxele rutiere care va intra în vigoare la 1 ianuarie 2024. Aceasta urmează să includă extinderea taxei rutiere pentru camioane la vehiculele cu o greutate de 3,5 tone sau mai mare și o taxă pentru emisiile de CO2.

Dacă aveți nevoie de informații suplimentare sau dacă aveți întrebări, vă rugăm să vă adresați persoanei de contact din cadrul DACHSER.

Citește
5+
29.11.2022
Dăruind bucurie în vreme de război

În cele mai dificile condiții, DACHSER și fundația Terre des hommes se angajează să ajute copiii, tinerii și părinții lor din Ucraina să depășească traumele.

Citește
25.11.2022
Instruirea șoferilor pentru a contribui la consolidarea eforturilor DACHSER în domeniul protecției climei

Ca parte a unei campanii cuprinzătoare de protecție a climei, furnizorul de servicii logistice implementează un concept de formare pentru șoferii profesioniști de camioane până la sfârșitul anului 2023. Acesta va reduce semnificativ emisiile nocive de CO2 prin intermediul unui stil de conducere favorabil mediului înconjurător.

Citește
14.11.2022
DACHSER achiziționează furnizorul de software logistic kasasi

La 25 octombrie 2022, DACHSER a achiziționat o participație majoritară în cadrul furnizorului de software kasasi GmbH. Cu sediul în Kempten (la fel ca DACHSER), în regiunea Allgäu din sudul Germaniei, această întreprindere are 50 de angajați. Cele două companii au convenit să nu dezvăluie prețul de achiziție.

Citește
09.11.2022
DACHSER utilizează internetul obiectelor în transportul de grupaj pe distanțe lungi

De la începutul anului, DACHSER a adăugat dispozitive inovatoare de urmărire inteligentă la cele 8 500 de containere mobile pe care le utilizează pentru transportul de mărfuri pe distanțe lungi între filialele sale europene. Astfel, containerele de transport pot fi urmărite în timp real, iar orele de sosire pot fi calculate cu precizie cu ajutorul internetului obiectelor. Acum, DACHSER a lansat o platformă centrală pentru a vizualiza și analiza toate aceste date de poziționare - inclusiv de la remorci și tractoare - și pentru a le îmbina cu datele de expediere din sistemul de gestionare a transporturilor al companiei.

Citește
07.10.2022
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Logistica este un „stup“ al inovației, soluțiile devin din ce în ce mai rapid parte din munca de zi cu zi. Acestea includ sisteme de propulsie alternative, o gamă largă de aplicații digitale, utilizarea inteligentă a datelor și ajutoare noi, autonome, în terminalele de tranzit și depozite.

Citește
28.09.2022
DACHSER îl numește pe Andreas Fritsch în funcția de director general al diviziei European Logistics din Germania

Andreas Fritsch va conduce și va continua să extindă activitățile DACHSER din Germania cu transportul și depozitarea mărfurilor industriale în calitate de director general al diviziei European Logistics, începând cu 1 ianuarie 2023. Experimentatul director general al centrului logistic Ostwestfalen-Lippe din Bad Salzuflen, în apropiere de Bielefeld, va prelua acest domeniu de responsabilitate de la directorul de operațiuni al diviziei Road Logistics, Alexander Tonn, care a condus divizia germană a liniei de activitate European Logistics din 2017 și care, de la numirea sa în Consiliul de administrație al DACHSER la începutul anului 2021, a deținut funcție dublă.

Citește
Afișați mai multe

DACHSER Corporate

5+
30.03.2023
Heavy transport across two continents

When oversized industrial containers travel by truck or ship, it usually doesn't just look spectacular, there's also a lot of logistical fingertip feeling behind it. In the case of a nearly 60-ton autoclave, a gas-tight sealable pressure vessel, DACHSER pooled the expertise of its Air & Sea Logistics teams in Germany and India and transported the oversized pressure vessel from the manufacturer in North Rhine-Westphalia in Germany to Bangalore in southern India. A customer-oriented approach and precise planning by the international teams were key. 

Citește
30.03.2023
“Pulling together to master uncertainty”

We asked DACHSER CEO Burkhard Eling about the family-owned company’s vision for logistics in 2030 and the strategies that lead there.

Citește
3
30.03.2023
Route to 2030: Strategies for challenging times

In the previous issue of the DACHSER magazine, we analyzed how global supply chains are changing as a new geopolitical and economic era dawns. So how must companies position themselves to ensure sustainable success—and what path has DACHSER chosen? We present a compass for the journey toward new horizons.

Citește
2
30.03.2023
Cosmetics in expert hands

Following its successful launch in France, the new DACHSER Cosmetics Logistics industry solution is now being rolled out in key European markets. Customers can look forward to solutions tailored to their needs.

Citește
Mergi la

Cel mai citit

21.10.2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
27.08.2019
DACHSER Cehia începe să folosească camioane mai lungi

În Republica Cehă, DACHSER a început recent să ruleze două camioane mai lungi pe traseul zilnic între filialele sale din Ostrava și Brno. Aceasta va crește capacitatea de încărcare și, în același timp, va elibera un vehicul convențional.

Citește
23.04.2019
România și Cehia: Relații comerciale cu centrul Europei

Istoria relațiilor bilaterale dintre Cehia și România începe încă din secolul al XIV-lea, atunci când în timpul dinastiei Přemysl s-au stabilit relații comerciale, iar din Bohemia se aduceau postavuri, pânză și pălării.

Citește
14.08.2019
DACHSER construiește în Neumünster

Furnizorul de servicii logistice, DACHSER începe construcția unei noi filiale pentru bunuri industriale și produse alimentare în Neumünster, în extremitatea nordului Germaniei. Această investiție valorează aproximativ 17,4 milioane EUR. Se preconizează finalizarea construcției până în al treilea trimestru al anului 2020. În noul centru logistic vor lucra aproximativ 30 de angajați.

Citește
25.02.2019
Brexit: Timpul aproape s-a scurs

În timp ce politicienii încearcă să găsească o cale de ieșire din criza cauzată de Brexit, data de ieșire este din ce în ce mai aproape. Acum, companiile trebuie să planifice și să se pregătească în mod sistematic pentru toate eventualele situații. O problemă majoră: vama.

Citește
29.01.2019
DACHSER este pe locul III între furnizorii de ligistică  din germania

Începutul anului 2019 ne aduce vești bune și câteva premii care demonstrează încă o dată că DACHSER își merită locul printre liderii mondiali din domeniul logisticii.

Citește
12.07.2019
România și Suedia – relații bilaterale de succes

Primele relaţii româno-suedeze datează din secolul al XVI-lea, domnitorii Moldovei având frecvente contacte cu regii suedezi. Ca urmare a înfrângerii de la Poltava, din 709, Regele Carl al-XII-lea al Suediei a petrecut aproape cinci ani la Bender / Tighina (în prezent Republica Moldova), timp în care a avut numeroase contacte cu domnitorii de atunci ai Moldovei şi Ţării Româneşti (Dimitrie Cantemir şi Nicolae Mavrocordat, respectiv Constantin Brâncoveanu şi Ştefan Cantacuzino).

Citește
23.10.2019
România și Polonia – destin similar

Poziționarea geografică, precum și implicațiile spațiului baltic și pontic, unde s-au ciocnit de-a lungul timpului cele mai mari imperii, au construit premisele unui destin aproximativ comun pentru România și Polonia, din diverse puncte de vedere.

Citește
13.12.2019
Alegerile din Marea Britanie 2019 - Update

Alegerile generale din Marea Britanie din 12 decembrie 2019 au avut un rezultat clar în favoarea Torries. Drept urmare, se poate presupune că Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020 pe baza acordului de retragere negociat la 17 octombrie 2019.

Acest acord de retragere include o perioadă de tranziție de până la 31 decembrie 2020. În această perioadă, va fi convenit un acord comercial cuprinzător între Marea Britanie și Uniunea Europeană. Până la expirarea acestei perioade, nu se simt efecte materiale ale retragerii. Astfel, conform stării actuale, în perioada de tranziție pot fi așteptate numai restricții marginale privind livrările către și dinspre Marea Britanie.

Pentru orice nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
25.02.2020
COVID-19: actualizări ale operațiunilor DACHSER din China

Dorim să ne informăm clienții că toate sucursalele DACHSER din China sunt deschise din nou, cu excepția sucursalei din Wuhan.

Majoritatea sucursalelor funcționează cu personalul de bază, în timp ce restul personalului nostru lucrează de acasă din motive de igienă și din cauza măsurilor preventive.

Deși agențiile noastre sunt deschise, operațiunile nu se desfășoară la capacitate maximă. Controale de trafic sunt realizate în toată țara; alți furnizori din lanțul de transport operează, de asemenea, cu personal limitat și capacitate redusă. În prezent, deficitul de camioane este principala provocare.

Vă rugăm să ne scuzați pentru întârzierea în unele procese, deoarece majoritatea unităților din lanțul de furnizare din China nu funcționează la capacitate maximă.

Logistica transporturilor în China

În timp ce facem tot posibilul să vă menținem lanțul de aprovizionare cât mai constant posibil, vă rugăm să luați în considerare faptul că alte unități din lanțul de aprovizionare nu funcționează încă la capacitatea maximă. Transportatorii și terminalele își reiau treptat operațiunile cu personalul de baza. Se așteaptă întârzieri și alte probleme operaționale.

Rutier:

  • Lipsa de camioane este în prezent problema majoră din China. Serviciul se reia cu mai puțin de 50% din forța de muncă obișnuită;
  • Transportul dintre orașe este deosebit de dificil datorită reglementărilor din ce în ce mai stricte, ceea ce face ca întârzierile rutiere să fie și mai mari.

Feroviar:

  • Transportatorii feroviari au redus plecările din și către China în februarie;
  • Platformele feroviare Yiwu și Zhengzhou sunt acum închise, dar se așteaptă redeschiderea din martie 2020, programul detaliat urmând a fi actualizat;
  • Starea celorlalte căi ferate rămân aceleași, vă rugăm să consultați ultima noastră actualizare;

Aerian:

  • Companiile aeriene au reluat transportul către și din China;
  • Capacitatea este încă o problemă, deoarece multe companii aeriene au suspendat zborurile de pasageri;
  • Serviciile charter sunt disponibile pentru clienții noștri cu livrări urgente;

Maritim:

  • Lipsa de camioane este problema majoră;
  • Aprovizionarea cu echipamente reprezintă o provocare crescândă;
  • Transportatorii au redus navigațiile către și din China;
  • Vest: odata ce fabricile vor reintra pe deplin în funcțiune, sunt așteptate efecte precum lipsa de camioane și de spatiu;
  • Est: deficit intens de spațiu;
  • Terminalele funcționează, cu excepția Wuhan.

La DACHSER, avem măsuri de urgență în vigoare și vă vom oferi cele mai bune soluții alternative pentru a vă menține lanțul de aprovizionare neatins în cazul în care transporturile sunt afectate.

Vă vom ține la curent prin intermediul site-ul nostru web. Dacă aveți întrebări / nelămuriri, vă rugăm să contactați persoana dumneavoastră de contact DACHSER.

Citește