Articole recomandate

Informații despre piață 04/28/2021
Situația actuală din India și impactul asupra operațiunilor la DACHSER

În ceea ce privește situația actuală din India, am dori să oferim o actualizare asupra operațiunilor de la DACHSER India. Situația de astăzi, 28 aprilie 2021, este următoarea:

Agențiile DACHSER din India:

Majoritatea agențiilor din India sunt închise ca măsură de precauție din cauza creșterii bruște a cazurilor de COVID. Echipele noastre lucrează de acasă, având doar personalul de bază la birouri și, prin urmare, este posibil să existe întârzieri din cauza crizei în curs.

Ca o consecință a carantinei, există unele influențe operaționale asupra transportului aerian, maritim, vămuirea și asupra transportului intern.

Transport aerian:

  • Majoritatea țărilor au blocat traficul de pasageri din India, ceea ce înseamnă că nu există nicio cursă de pasageri pe rute internaționale către / din India. Acest lucru a creat unele constrângeri suplimentare asupra situației deja stresate a disponibilității spațiului.
  • Se așteaptă creșteri de preț în toate sectoarele.
  • Timpii de tranzit au crescut ca urmare a lipsei de capacitate.

Transport maritim:

  • Transportul maritim se confrunta deja cu provocările din cauza blocării Canalului Suez la sfârșitul lunii martie.
  • Porturile și terminalele funcționează normal, dar programele navelor sunt afectate de blocajul Canalului Suez, precum și de creșterea bruscă a cazurilor de COVID în India. Prin urmare, se așteaptă întârzieri. Clienții sunt sfătuiți să ia în considerare întârzierile de 1-2 săptămâni în timp ce își planifică stocurile.
  • Așteptați mai multe întârzieri în comunicare sau operațiuni din cauza creșterii infecțiilor cu COVID în rândul personalului din porturi, vamă, CFS și liniile de transport maritim.

Vama:

  • Nu există nicio întrerupere neașteptată a traficului de mărfuri în India și nu se așteaptă nicio oprire în acest moment.
  • Activitățile de vămuire sunt funcționale.
  • Vama lucrează cu mai puțină forță de muncă.

La DACHSER, am luat măsuri semnificative pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților noștri, gestionând în același timp procesele noastre zilnice cu impact minim asupra lanțurilor de aprovizionare ale clienților noștri. Echipele noastre lucrează în prezent cu toate mijloacele disponibile pentru a face față provocărilor.

Fiți siguri că vă vom ține la curent cu orice modificare a situației actuale. În caz de întrebări, vă rugăm să luați legătura cu reprezentantul dumneavoastră DACHSER.

Citește
Informații despre piață 04/21/2021
Modificarea taxelor în Republica Cehă

Guvernul ceh a schimbat logica și tarifele de taxare începând cu 1 ianuarie 2021. În consecință, tarifele de taxare pentru autostrăzi și drumuri federale au fost ajustate, iar costurile externe au fost  luate în considerare, cum ar fi poluarea aerului și poluarea fonică cauzată de camioane, au fost acum preluate suplimentar în considerare. Acest lucru duce la o creștere semnificativă a ratelor de taxare.

Taxa percepută de Republica Cehă va fi rambursată integral transportatorilor angajați de DACHSER în funcție de tipul de vehicul și distanță. În acest fel, DACHSER își aduce contribuția la menținerea competitivității companiilor independente de transport și la asigurarea spațiului de transport în Republica Cehă.

Citește
Informații despre piață 03/29/2021
Situația actuală pe Canalul Suez

După cum se poate observa deja din unele rapoarte din presă, nava-container „MS Ever Given” este din nou liberă pe Canalul Suez.

Citește
Comunicate de presă 03/17/2021
DACHSER își extinde filiala din Magdeburg

Furnizorul de logistică DACHSER a început operațiunile de extindere ale centrului de distribuție din Magdeburg la mijlocul lunii februarie. Acesta măsoară 40.000 m2, iar aici compania de familie oferă servicii de logistică pentru clientul său Globus Baumarkt și alte companii din regiune. Această expansiune a creat 40 noi locuri de muncă.

Citește

DACHSER România

Noutăți 03/12/2021
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Ștafeta a fost predată: următoarea generație a conducerii DACHSER, în frunte cu CEO Burkhard Eling, a preluat oficial frâiele companiei la 1 ianuarie a acestui an. În cel mai nou număr al revistei DACHSER, reflectăm asupra acestei tranziții.

Citește
Informații despre piață 02/17/2021
Amplasat corect - Spațiu de depozitare la DACHSER

Aveți în prezent nevoie de capacitate de stocare sau vă confruntați cu alte provocări logistice? Venim în întâmpinarea dumneavoastră cu un concept holistic, specific industriei, adaptat nevoilor dumneavoastră individuale.

Combinația inteligentă de depozitare eficientă, rețele globale de transport și servicii cu valoare adăugată specifice clienților în toate etapele lanțului de aprovizionare are ca rezultat un portofoliu de servicii care îndeplinește cerințele dumneavoastră.

Fiind unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii logistice, suntem prezenți pe cele mai importante piețe de achizitii și vânzări. Rețeaua noastră bine țesută asigură achiziții și distribuții rapide. Conexiunile intercontinentale sunt asigurate de rețeaua globală de transport aerian și maritim DACHSER. Standardele noastre uniforme la nivel global și sistemele IT inovatoare dezvoltate intern asigură o interacțiune lină și o execuție fiabilă a tuturor proceselor. Soluțiile logistice integrate, prezența globală și mulți ani de experiență ne disting ca un partener logistic puternic, mereu alături de dumneavoastră.

Experții noștri locali și naționali vă vor ajuta cu plăcere: dachser.bucharest@dachser.com

Citește
Informații despre piață 01/06/2021
Intrarea în vigoare a nEHS și BEHG (taxa CO²) în Germania de la 01.01.2021

Sistemul național de comercializare a cotelor de emisii (nEHS) bazat pe Legea privind comercializarea emisiilor de combustibili (BEHG) a intrat în vigoare în Germania la 1 ianuarie 2021. BEHG și nEHS sunt componente centrale ale pachetului de protecție climatică al guvernului german și vizează creșterea prețului emisiilor de dioxid de carbon dincolo de sistemul UE de comercializare a emisiilor, pentru a produce schimbări de comportament care vor reduce emisiile. Benzina, motorina, păcura și gazul vor fi impozitate cu o taxă pe CO² de la 1 ianuarie 2021 și vor fi transmise consumatorului. Impozitul pe CO² este o taxă indirectă, care este comparabilă cu o taxă de trecere. Efectul costului va fi de 0,07 EUR (net) pe litru de motorină de la 1 ianuarie 2021 și va continua să crească anual. Acest lucru va crește și costurile pentru DACHSER. Cu toate acestea, vom încerca să menținem cheltuielile pentru clienții noștri cât mai mici posibil cu producția inteligentă.

Citește
Informații despre piață 01/05/2021
Brexit - acord convenit - administrația vamală din 01.01.2021

La 24.12.2020, UE și Regatul Unit au ajuns la un acord privind comerțul și viitoarea cooperare.

Un punct esențial este că între UE și Marea Britanie pentru livrările de mărfuri din ambele zone nu trebuie percepute taxe vamale. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că „vămuirea” administrativă va fi eliminată. Aceasta înseamnă că toate documentele și informațiile relevante vamale trebuie trimise de client în prealabil și numai după ce marfa a fost eliberată de echipa vamală de la DACHSER, atunci aceasta poate fi acceptată pentru expediere.

Vă rugăm să rețineți că, începând cu 01.01.2021, acest lucru se aplică tuturor transporturilor dintre UE și Marea Britanie, fiind excluse transporturile din UE către Irlanda de Nord. În special, trebuie furnizată dovada originii preferențiale a mărfurilor. Cele mai importante informații necesare pentru exportatori și importatori pot fi găsite în documentul de mai jos.

Citește
Comunicate de presă 01/05/2021
Burkhard Eling preia rolul de CEO la DACHSER

La 1 ianuarie, Burkhard Eling a devenit director executiv (CEO) și purtător de cuvânt al Comitetului Executiv al furnizorului de logistică DACHSER. Conduce unitatea executivă de strategie corporativă și departamentele de resurse umane și marketing. Eling îl succede pe Bernhard Simon, care va prelua funcția de președinte al Consiliului de Supraveghere al companiei la mijlocul anului 2021.

Citește
Noutăți 12/16/2020
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Pe măsură ce anul se apropie de sfârșit, mulți dintre noi folosim timpul rămas pentru a privi în urmă și a reflecta, dar și pentru a ne pregăti pentru noile provocări ale viitorului. Exact asta am făcut în cel mai recent număr al revistei DACHSER.

Citește
Noutăți 11/26/2020
DACHSER va aproviziona Praga via pedelec

DACHSER începe un proiect pilot în Republica Cehă pentru a aproviziona centrul orașului Praga cu o bicicletă de marfă asistată electric. Noul micro-hub "Depot.Bike" de la stația de metrou Florenc este utilizat în acest scop.

Citește
2
Noutăți 11/11/2020
Pentru o societate durabilă: tot mai multe ONG-uri se implică în întreaga lume

În timpul globalizării, organizațiile neguvernamentale sau ONG-urile din rețeaua internațională capătă importanță. Cooperarea dintre DACHSER și organizația de ajutor pentru copii terre des hommes arată cum o întreprindere comercială poate sprijini un ONG pe termen lung.

Citește
3
Noutăți 11/02/2020
Atunci când există chimie

Multiple conexiuni ale rețelei DACHSER se reunesc în Malsch, lângă Karlsruhe. Odată cu extinderea din 2019 a centrului logistic, logistica contractuală pentru clienții ce dețin materiale periculoase a atins un nou nivel.

Citește
Comunicate de presă 10/29/2020
DACHSER adaugă rețelei sale o nouă locație în Neumünster

DACHSER a deschis o nouă agenție în Neumünster, Germania. Operațiunile în terminalul de tranzit al centrului logistic au început pe 31 august și de atunci s-au extins treptat. La începutul lunii octombrie, a început să manipuleze alimente refrigerate. DACHSER a investit aproximativ 17,4 milioane EUR în noua locație, care deservește părți mari din regiunea Schleswig-Holstein.

Citește
Afișați mai multe

DACHSER Corporate

Noutăți 05/12/2021
Change is his steady state

Stefan Hohm took on the role of Chief Development Officer (CDO) at DACHSER in January 2021. He is now responsible for the new IT & Development (ITD) executive unit, which deals with research and development, innovation topics, IT, contract logistics, and global industry solutions. The 48-year-old began his career at the company with a dual-study program in 1992. Today, almost thirty years later, he is just as enthusiastic, energetic, and passionate about DACHSER and logistics as ever before. We interviewed him to find out what has shaped his career to date, and how he is managing his new responsibilities as a member of the Executive Board.

Citește
Noutăți 05/12/2021
High hopes for hydrogen - A look at future technologies

What role does hydrogen play in designing logistics without greenhouse gas emissions? A check on the energy source H2.

Citește
Noutăți 05/11/2021
DACHSER Food Logistics opens new location for the Milan region

DACHSER Food Logistics has opened a new location in Massalengo just outside Milan, in the Lombardy region. The new location’s proximity to the A1 highway offers food producers a fast connection to all parts of Italy as well as the whole of Europe.

Citește
Comunicate de presă 05/10/2021
DACHSER expands emission-free city deliveries to eleven European cities

By the end of 2022, DACHSER deliveries to the city centers of at least eleven European metropolitan regions will be emission-free. To date, DACHSER Emission-Free Delivery has been implemented in Stuttgart, Freiburg, and Oslo. Preparations are now also underway in Berlin, Munich, Strasbourg, Paris, Prague, Copenhagen, Madrid, and Porto.

Citește
Mergi la

Cel mai citit

Informații despre piață 10/21/2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
Noutăți 04/23/2019
România și Cehia: Relații comerciale cu centrul Europei

Istoria relațiilor bilaterale dintre Cehia și România începe încă din secolul al XIV-lea, atunci când în timpul dinastiei Přemysl s-au stabilit relații comerciale, iar din Bohemia se aduceau postavuri, pânză și pălării.

Citește
Noutăți 08/27/2019
DACHSER Cehia începe să folosească camioane mai lungi

În Republica Cehă, DACHSER a început recent să ruleze două camioane mai lungi pe traseul zilnic între filialele sale din Ostrava și Brno. Aceasta va crește capacitatea de încărcare și, în același timp, va elibera un vehicul convențional.

Citește
Noutăți 01/29/2019
DACHSER este pe locul III între furnizorii de ligistică  din germania

Începutul anului 2019 ne aduce vești bune și câteva premii care demonstrează încă o dată că DACHSER își merită locul printre liderii mondiali din domeniul logisticii.

Citește
Comunicate de presă 02/25/2019
Brexit: Timpul aproape s-a scurs

În timp ce politicienii încearcă să găsească o cale de ieșire din criza cauzată de Brexit, data de ieșire este din ce în ce mai aproape. Acum, companiile trebuie să planifice și să se pregătească în mod sistematic pentru toate eventualele situații. O problemă majoră: vama.

Citește
Noutăți 08/14/2019
DACHSER construiește în Neumünster

Furnizorul de servicii logistice, DACHSER începe construcția unei noi filiale pentru bunuri industriale și produse alimentare în Neumünster, în extremitatea nordului Germaniei. Această investiție valorează aproximativ 17,4 milioane EUR. Se preconizează finalizarea construcției până în al treilea trimestru al anului 2020. În noul centru logistic vor lucra aproximativ 30 de angajați.

Citește
Noutăți 07/12/2019
România și Suedia – relații bilaterale de succes

Primele relaţii româno-suedeze datează din secolul al XVI-lea, domnitorii Moldovei având frecvente contacte cu regii suedezi. Ca urmare a înfrângerii de la Poltava, din 709, Regele Carl al-XII-lea al Suediei a petrecut aproape cinci ani la Bender / Tighina (în prezent Republica Moldova), timp în care a avut numeroase contacte cu domnitorii de atunci ai Moldovei şi Ţării Româneşti (Dimitrie Cantemir şi Nicolae Mavrocordat, respectiv Constantin Brâncoveanu şi Ştefan Cantacuzino).

Citește
Informații despre piață 12/13/2019
Alegerile din Marea Britanie 2019 - Update

Alegerile generale din Marea Britanie din 12 decembrie 2019 au avut un rezultat clar în favoarea Torries. Drept urmare, se poate presupune că Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020 pe baza acordului de retragere negociat la 17 octombrie 2019.

Acest acord de retragere include o perioadă de tranziție de până la 31 decembrie 2020. În această perioadă, va fi convenit un acord comercial cuprinzător între Marea Britanie și Uniunea Europeană. Până la expirarea acestei perioade, nu se simt efecte materiale ale retragerii. Astfel, conform stării actuale, în perioada de tranziție pot fi așteptate numai restricții marginale privind livrările către și dinspre Marea Britanie.

Pentru orice nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
Informații despre piață 02/25/2020
COVID-19: actualizări ale operațiunilor DACHSER din China

Dorim să ne informăm clienții că toate sucursalele DACHSER din China sunt deschise din nou, cu excepția sucursalei din Wuhan.

Majoritatea sucursalelor funcționează cu personalul de bază, în timp ce restul personalului nostru lucrează de acasă din motive de igienă și din cauza măsurilor preventive.

Deși agențiile noastre sunt deschise, operațiunile nu se desfășoară la capacitate maximă. Controale de trafic sunt realizate în toată țara; alți furnizori din lanțul de transport operează, de asemenea, cu personal limitat și capacitate redusă. În prezent, deficitul de camioane este principala provocare.

Vă rugăm să ne scuzați pentru întârzierea în unele procese, deoarece majoritatea unităților din lanțul de furnizare din China nu funcționează la capacitate maximă.

Logistica transporturilor în China

În timp ce facem tot posibilul să vă menținem lanțul de aprovizionare cât mai constant posibil, vă rugăm să luați în considerare faptul că alte unități din lanțul de aprovizionare nu funcționează încă la capacitatea maximă. Transportatorii și terminalele își reiau treptat operațiunile cu personalul de baza. Se așteaptă întârzieri și alte probleme operaționale.

Rutier:

  • Lipsa de camioane este în prezent problema majoră din China. Serviciul se reia cu mai puțin de 50% din forța de muncă obișnuită;
  • Transportul dintre orașe este deosebit de dificil datorită reglementărilor din ce în ce mai stricte, ceea ce face ca întârzierile rutiere să fie și mai mari.

Feroviar:

  • Transportatorii feroviari au redus plecările din și către China în februarie;
  • Platformele feroviare Yiwu și Zhengzhou sunt acum închise, dar se așteaptă redeschiderea din martie 2020, programul detaliat urmând a fi actualizat;
  • Starea celorlalte căi ferate rămân aceleași, vă rugăm să consultați ultima noastră actualizare;

Aerian:

  • Companiile aeriene au reluat transportul către și din China;
  • Capacitatea este încă o problemă, deoarece multe companii aeriene au suspendat zborurile de pasageri;
  • Serviciile charter sunt disponibile pentru clienții noștri cu livrări urgente;

Maritim:

  • Lipsa de camioane este problema majoră;
  • Aprovizionarea cu echipamente reprezintă o provocare crescândă;
  • Transportatorii au redus navigațiile către și din China;
  • Vest: odata ce fabricile vor reintra pe deplin în funcțiune, sunt așteptate efecte precum lipsa de camioane și de spatiu;
  • Est: deficit intens de spațiu;
  • Terminalele funcționează, cu excepția Wuhan.

La DACHSER, avem măsuri de urgență în vigoare și vă vom oferi cele mai bune soluții alternative pentru a vă menține lanțul de aprovizionare neatins în cazul în care transporturile sunt afectate.

Vă vom ține la curent prin intermediul site-ul nostru web. Dacă aveți întrebări / nelămuriri, vă rugăm să contactați persoana dumneavoastră de contact DACHSER.

Citește
Noutăți 10/23/2019
România și Polonia – destin similar

Poziționarea geografică, precum și implicațiile spațiului baltic și pontic, unde s-au ciocnit de-a lungul timpului cele mai mari imperii, au construit premisele unui destin aproximativ comun pentru România și Polonia, din diverse puncte de vedere.

Citește