Articole recomandate

Comunicate de presă 11/22/2019
DACHSER își extinde sucursala din Öhringen

Sunt create 25 de noi locuri de muncă.

Au început lucrările de extindere la sucursala DACHSER din Öhringen. Până în vara anului 2020, terminalul de tranzit existent va fi mai mare cu 3,500 de metri pătrați. Un nou etaj va fi adăugat la clădirea de birouri, mărindu-și spațiul cu 600 de metri pătrați. DACHSER investește aproximativ 9,5 milioane EUR în proiect.

Citește
Noutăți 11/19/2019
DACHSER România sprijină programul ”Școala Altfel”

Programul național  „Școala Altfel”  are ca scop dezvoltarea competenței de învățare și a abilităților socio-emoționale în rândul copiilor preșcolari și al elevilor.

Citește
Informații despre piață 10/31/2019
Noi întârzieri în cazul Brexit - Ce mai este de luat în considerare?

După cum se știe, alegerile generale anticipate pentru Camera Comunelor sunt programate pentru 12 decembrie 2019 în Marea Britanie. De asemenea, UE a fost de acord să extindă termenul limită pentru Brexit până la 31 ianuarie 2020. Deocamdată este evitat pericolul unui Brexi fără acord. Dacă se ajunge la un acord asupra contractului negociat înainte de 31.01.2020, perioada de tranziție convenită va rămâne inițial în vigoare până la 31.12.2020.

Indiferent dacă va fi vorba despre un Brexit cu sau fără acord, o autoritate vamală a destinatarului este esențială pentru procesarea transporturilor către și dinspre Marea Britanie. Prin urmare, cerem clienților noștri să continue să-i sfătuiască pe destinatarii lor să ne ofere toate informațiile necesare cu privire la acest subiect.

Vă vom ține la curent cu evoluțiile ulterioare.

Citește
Noutăți 10/23/2019
România și Polonia – destin similar

Poziționarea geografică, precum și implicațiile spațiului baltic și pontic, unde s-au ciocnit de-a lungul timpului cele mai mari imperii, au construit premisele unui destin aproximativ comun pentru România și Polonia, din diverse puncte de vedere.

Citește

DACHSER România

Noutăți 12/11/2019
Noua revistă DACHSER este aici!

Recunoscute pentru inovație și calitate, tradiție și măiestrie, multe produse din Elveția se bucură de o reputație excelentă la nivel mondial. Printre acestea, picăturile de tuse Ricola, un dulce clasic a cărui rețetă specială conține 13 plante din munții Elveției.

Citește
Informații despre piață 12/10/2019
Noi cerințe de reglementare pentru bateriile și celulele cu litiu începând cu 1 ianuarie 2020

Înainte de a putea fi transportate, bateriile și celulele cu litiu trebuie să treacă anumite teste. Aceste teste simulează diferite condiții în ceea ce privește, de exemplu, presiunea, temperatura, zdrobirea și impactul care pot apărea în timpul transportului.

La 1 ianuarie 2020, cerințe mai stricte privind bateriile și celulele cu litiu vor intra în vigoare pentru toate tipurile de transport din întreaga lume. În viitor, trebuie prezentat un rezumat al testului conform ONU 38.3.5 pentru toate bateriile și celulele de litiu fabricate după 30 iunie 2003 (UN3480, UN3481, UN3091, UN3090), precum și pentru toate vehiculele cu baterie fabricate după 30 iunie 2003 (ONU 3171). În acest sens, responsabilitatea se va împărți între producătorii și distribuitorii acestor mărfuri.

Conform companiilor aeriene și companiilor de transport maritim și rutier, aceste documente pot fi solicitate de la DACHSER. Prin urmare, rugăm clienții să ne pună la dispoziție aceste documente pentru toate bateriile și celulele de litiu menționate, pentru a putea, la rândul lor, să le punem la dispoziție pe întregul lanț de furnizare.

Prin aceasta, informăm clienții că, începând cu 1 ianuarie 2020, nu va mai fi posibilă încărcarea mărfurilor afectate fără aceste documente. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să faceți click aici.

Vă rugăm să contactați reprezentantul dumneavostră local DACHSER dacă aveți întrebări.

 

Citește
Comunicate de presă 12/10/2019
Ralf Meistes primește premiul 2019 DIY Lifetime Award

Asociația germană Home Improvement, Building and Gardening (BHB) onorează managerul departamentului DACHSER DIY-Logistics.

Cel de-al 14-lea premiu DIY Lifetime se acordă pentru prima dată unui specialist în logistică: Ralf Meistes, șeful departamentului DACHSER DIY-Logistics, a acceptat premiul pentru contribuții deosebite, ieri seară, în cadrul congresului BHB DIY.

Citește
Informații despre piață 11/28/2019
Grevă în Finlanda

O grevă în serviciul poștal finlandez și uniunea logistică (PAU) afectează tot traficul către și din Finlanda. Situația actuală indică faptul că suspendarea serviciilor poștale va dura până pe 8 decembrie, dar negocierile dintre conducerea serviciului poștal finlandez Posti și uniunea poștală și logistică PAU sunt încă în desfășurare.

Greva, care intră acum în a treia săptămână, va avea un impact major asupra transporturilor către și din Finlanda. Dacă serviciul poștal finlandez și uniunea logistică (PAU) nu pot reuși să negocieze o soluție a conflictului, greva va dura până la 8 decembrie ca punct de plecare.

În plus, alte câteva uniuni s-au alăturat cauzei prin acțiuni de susținere și greve proprii. Mai jos, am enumerat câteva dintre consecințele și acțiunile care fac parte din grevă:

  •  de luni, 18 noiembrie: feriboturile de marfă și pasageri nu vor face față transporturilor de la Posti.
  • de joi, 21 noiembrie: tuturor camioanelor li se va refuza accesul la navele de marfă și la bacurile de pasageri pe rutele naționale.
  • de luni, 25 noiembrie: navele de marfă și bacurile de pasageri care navighează sub pavilionul finlandez vor fi reținute în porturile finlandeze după ora 06:00.

Acest lucru poate afecta transporturile dumneavoastră prin intermediul rețelei DACHSER. Urmărim îndeaproape evoluțiile și, dacă aveți întrebări, sunteți întotdeauna binevenit să ne contactați.

Citește
Informații despre piață 10/21/2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
Informații despre piață 10/21/2019
Hard Brexit – Măsuri

Chiar dacă există anumite mișcări în negocierile dintre UE și Marea Britanie, totuși, un Brexit „fără acord” la 31 octombrie 2019 nu poate fi exclus.

Sunt bine cunoscute consecințele unei ieșiri fără acord la data de 31 octombrie, în special pentru circulația mărfurilor către și dinspre Marea Britanie. În primul rând, vor exista timpi mai lungi de așteptare din cauza controalelor la frontieră și a vămuirii tuturor mărfurilor, în conformitate cu normele OMC.

DACHSER va lua măsurile corespunzătoare pentru a se asigura că toate mărfurile care sosesc / pleacă din Marea Britanie după ora 23.00 GMT (00.00 CET) la 31 octombrie sunt vămuite și impozitate în consecință.

Prin intermediul acestei scrisori am dori să reamintim cele mai importante puncte și măsuri pentru a menține cât mai scăzute efectele și întârzierile în livrare pentru clienții noștri.

 În cazul unui Brexit neratificat, următoarele informații și documente trebuie să fie disponibile pentru vămuire înainte de colectarea mărfurilor:

  • Nota de transport
  • Factură comercială / factură pro forma
  • Packing list / delivery note
  • Document de însoțire la export (poate fi emis de noi, dacă este necesar)
  • Documente speciale și alte documente specifice produsului, numai dacă este posibil și este necesar

Vă rugăm să vă asigurați că aceste documente conțin următoarele informații:

Expeditor cu număr EORI, destinatar cu date de contact, importator, dacă este diferit de destinatar, cu date de contact, număr de factură secvențială, Incoterms, număr și tip de pachete, descrierea mărfurilor, țara de origine, cod Taric, valoarea mărfii, monedă, greutate netă/brută.

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită asupra corectitudinii informațiilor - documentele trebuie să corespundă întocmai cu marfa fizică.

Dacă documentele sunt puse la dispoziția noastră în formă electronică, acestea ar trebui să corespundă unei rezoluții de 300dpi dacă este posibil.

În plus, avem nevoie de persoana de contact pentru vamă, inclusiv datele de contact ale destinatarului / importatorului (adresa de e-mail), astfel încât să le putem contacta pentru a obține procura vamală necesară. Avem nevoie de acestea pentru a putea efectua formalitățile vamale necesară. Fără împuternicire nu putem vămui mărfurile.

Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că vom avea nevoie de informații de expediere mai detaliate, precum numărul și tipul de pachete, descrierea mărfii, valoarea mărfii, dacă primiți mărfuri din Irlanda cu tranzitare pe teritoriul Marii Britanii, deoarece va trebui să emitem o procedură de tranzit prin Marea Britanie. Pentru început, vă recomandăm, de asemenea, să adăugați un document de tipul T2L la aceste transporturi, deoarece nu suntem încă siguri, dacă agențiile vamale din Irlanda vor accepta T2 ca dovadă pentru mărfurile aflate în liberă circulație după tranzitarea prin Marea Britanie.

În cadrul aplicației noastre eLogistică, posibilele condiții de livrare vor fi modificate datorită necesității vămuirii mărfurilor. La început doar FCA / EXW sau DAP sunt posibile în eLogisitcs pentru a asigura procesul. De asemenea, informațiile despre EDI cu privire la condițiile de livrare trebuie adaptate, persoana responsabilă din sucursala DACHSER cu care dvs. colaborați vă va contacta pentru a efectua modificările necesare.

Vă suntem recunoscători pentru înțelegere și cooperare, deoarece în felul acesta, DACHSER va reuși să  eficintizeze fluxul dvs.de mărfuri și va evita numeroase probleme în cazul unui Brexit neratificat.

Cele mai importante măsuri de pregătire le veți găsi menționate suplimentar în lista noastră de verificare Brexit (consultați mai jos).

Vă rugăm să nu ezitați să contactați sucursala DACHSER cu care colaborați dacă aveți întrebări suplimentare.

Citește
Comunicate de presă 10/21/2019
DACHSER câștigă IMD Global Family Business Award 2019

DACHSER este recunoscut de IMD pentru structurile sale clare de leadership combinate cu excelența operațională și accentul pus asupra calității.

IMD Business School, o școală de afaceri la nivel mondial de top, cu sediul în Lausanne, Elveția, a acordat lui DACHSER renumitul IMD Global Family Business Award. În numele companiei și al familiei fondatoare, Bernhard Simon, CEO al Dachser, și Birgit Kastner-Simon, Corporate Director Corporate Marketing, au acceptat premiul la cel de-al 30-lea Summit - Family Business Network International (FBN-I) din Udaipur, India.

Citește
Comunicate de presă 10/14/2019
Edoardo Podestá preia conducerea diviziei Dachser Air & Sea Logistics

După o lungă perioadă în care a ocupat funcția de director general al regiunii Asia Pacific, Eduardo Podestá va conduce activitatea globală a transportului aerian și maritim al companiei DACHSER.

DACHSER îl numește pe Edoardo Podestá în funcția de director general executiv (COO) al diviziei de logistică Air & Sea Logistics. Podestá îl înlocuiește pe Jochen Müller în această poziție.

Citește
Comunicate de presă 10/08/2019
DACHSER sărbătorește 10 ani pe piața din România

DACHSER România și-a început activitatea în anul 2009 cu 22 de angajați (dintre care 16 își dovedesc fidelitatea și în prezent) și o cifră de afaceri de 300.000 EUR.

Citește
Noutăți 09/30/2019
Noua revistă DACHSER este aici!

Rețeaua europeană de transport DACHSER s-a extins de-a lungul anilor. Secretul a fost întotdeauna aranjarea pieselor de puzzle în locurile potrivite pentru a completa imaginea de ansamblu.

Citește
Afișați mai multe

DACHSER Corporate

2
Noutăți 12/12/2019
Suitable adjusting screws for successful logistics

Screws, tools, and assembly and installation material should always be delivered on time. A comprehensive direct delivery concept at Adolf Würth GmbH & Co. KG ensures that everything arrives on time across Europe. DACHSER is in charge of forwarding deliveries.

Citește
Noutăți 12/12/2019
In-house logistics with smart solutions

DACHSER provides in-house logistics to OEZ part of the Siemens group in the Czech Republic. That includes internal transports, just-in-time production supplies, and value-added services such as drawing samples. As well as shortening distances, this setup improves OEZ’s response times and cuts logistics costs.

Citește
2
Noutăți 12/12/2019
The power of data

Faster and better data ultimately benefits the entire supply chain. How to make goods and information flows more predictable, efficient, and sustainable in times of scarce resources.

Citește
Noutăți 12/12/2019
Latent potential

How does better-quality data benefit day-to-day logistics operations? Interview with Robin Köhler, Department Head Quality & Process Integration at DACHSER.

Citește
Mergi la

Cel mai citit

Noutăți 04/23/2019
România și Cehia: Relații comerciale cu centrul Europei

Istoria relațiilor bilaterale dintre Cehia și România începe încă din secolul al XIV-lea, atunci când în timpul dinastiei Přemysl s-au stabilit relații comerciale, iar din Bohemia se aduceau postavuri, pânză și pălării.

Citește
Noutăți 08/14/2019
DACHSER construiește în Neumünster

Furnizorul de servicii logistice, DACHSER începe construcția unei noi filiale pentru bunuri industriale și produse alimentare în Neumünster, în extremitatea nordului Germaniei. Această investiție valorează aproximativ 17,4 milioane EUR. Se preconizează finalizarea construcției până în al treilea trimestru al anului 2020. În noul centru logistic vor lucra aproximativ 30 de angajați.

Citește
Noutăți 01/29/2019
DACHSER este pe locul III între furnizorii de ligistică  din germania

Începutul anului 2019 ne aduce vești bune și câteva premii care demonstrează încă o dată că DACHSER își merită locul printre liderii mondiali din domeniul logisticii.

Citește
Noutăți 07/12/2019
România și Suedia – relații bilaterale de succes

Primele relaţii româno-suedeze datează din secolul al XVI-lea, domnitorii Moldovei având frecvente contacte cu regii suedezi. Ca urmare a înfrângerii de la Poltava, din 709, Regele Carl al-XII-lea al Suediei a petrecut aproape cinci ani la Bender / Tighina (în prezent Republica Moldova), timp în care a avut numeroase contacte cu domnitorii de atunci ai Moldovei şi Ţării Româneşti (Dimitrie Cantemir şi Nicolae Mavrocordat, respectiv Constantin Brâncoveanu şi Ştefan Cantacuzino).

Citește
Comunicate de presă 04/04/2019
DACHSER țintește o dezvoltare durabilă

Încă o dată, DACHSER a înregistrat o creștere substanțială în anul 2018. Furnizorul de logistică și-a majorat veniturile nete consolidate cu 5,5%, până la 5,57 miliarde de euro. Așa cum au făcut și anul trecut, numărul expedierilor a crescut cu 2,5%, până la 83,7 milioane; tonajul a crescut cu 3% ajungând la 41,3 milioane de tone metrice. Cu 30.609 angajați în total, mai mult cu 1,511 față de anul precedent, forța de muncă a lui DACHSER a atins un nivel record.

Citește
Comunicate de presă 02/25/2019
Brexit: Timpul aproape s-a scurs

În timp ce politicienii încearcă să găsească o cale de ieșire din criza cauzată de Brexit, data de ieșire este din ce în ce mai aproape. Acum, companiile trebuie să planifice și să se pregătească în mod sistematic pentru toate eventualele situații. O problemă majoră: vama.

Citește
Noutăți 07/04/2019
Noua revistă DACHSER este aici!

Nimic nu ar funcționa în logistică fără oamenii din birou, din camion, din terminalul de tranzit și din depozit.

Citește
Comunicate de presă 11/09/2018
Odată cu începerea noului an de formare, forța de muncă la Dachser depășește 30.000

La 1 septembrie, furnizorul de logistică DACHSER dispune de mai mulți angajați decât în orice alt moment al istoriei sale: aproximativ 30,500 de persoane în întreaga lume, comparativ cu Germania, care are 16,466 angajați. În plus, în acest an 732 de tineri au ales să studieze cu DACHSER în Germania – acesta fiind cel mai mare număr înregistrat vreodată.

Citește
Informații despre piață 10/21/2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
Noutăți 08/27/2019
DACHSER Cehia începe să folosească camioane mai lungi

În Republica Cehă, DACHSER a început recent să ruleze două camioane mai lungi pe traseul zilnic între filialele sale din Ostrava și Brno. Aceasta va crește capacitatea de încărcare și, în același timp, va elibera un vehicul convențional.

Citește