Articole recomandate

15.11.2021
DACHSER trece complet la electricitate verde

Furnizorul de servicii de logistică obține 100% energie electrică din surse regenerabile la nivel mondial; va dubla de patru ori cantitatea de electricitate verde pe care o generează prin intermediul sistemelor fotovoltaice.

Citește
03.11.2021
Securitatea informațiilor la DACHSER

Informațiile insuficient protejate reprezintă un factor de risc considerabil, chiar unul care amenință existența unei companii, întrucât oferă o țintă pentru atacurile cibernetice din ce în ce mai frecvente. În logistică, care depinde în special de funcționarea sistemelor IT, lanțurile de aprovizionare fiabile și sigure sunt în prezent mai importante ca niciodată. Prin urmare, protejarea datelor dumneavoastră este o prioritate pentru DACHSER.

Citește
11.10.2021
Ambalaje menite să prevină deteriorarea din timpul transportului

Din cauza situației economice incerte din ziua de azi, accentul cade în principal pe siguranță și capacitatea de livrare. Transportul mărfurilor fără daune este esențial, iar acest lucru necesită ambalaje rezistente la manevrare și transport. În cele ce urmează, am dori să oferim o prezentare generală a prevenirii daunelor prin intermediul modului de ambalare.

Citește
06.10.2021
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Nu de multe ori subiectele logistice apar la fel de proeminent în presa cotidiană și de afaceri ca în ultimele luni. Economia globală își revine după șocul pandemiei și, în multe locuri, producția rulează din nou la viteză maximă. Cu toate acestea, articolele despre deficitul de materii prime și produse, numărul redus de containere și paleți, lipsa șoferilor și a spațiului de depozitare în cadrul tuturor tipurilor de transport (terestre, maritime și aeriene) reprezintă un obstacol în această revigorare.

Citește

DACHSER România

27.09.2021
Tendințele actuale ale pieței cu privire la personalul calificat din domeniul logisticii

Logistica este o industrie ce se bazează pe personal. În special în acest sector, situația de pe piața personalului calificat se intensifică în prezent, ceea ce a făcut din găsirea, instruirea și reținerea personalului pe termen lung o provocare majoră. Acest articol oferă o prezentare generală a situației actuale din piață.

Citește
15.09.2021
Situația actuală a spațiului de încărcare în Germania

Piața logistică globală din 2020 și 2021 s-a confruntat cu provocări majore în întreaga industrie. Deși economia s-a redresat în toate domeniile după blocarea prelungită și închiderea frontierelor, acest lucru a cauzat o solicitare dezvoltată a rețelei în acest an, ducând la o penurie crescută de spațiu de încărcare. În cele ce urmează vă oferim o prezentare generală.

Citește
29.07.2021
Proiectul Global Air Freight Security Network  implementat cu succes la DACHSER

Problema securității este de o importanță capitală atunci când vine vorba de transportul aerian de marfă worldwide. Pentru a permite DACHSER să își sprijine clienții și mai bine în menținerea unui lanț de aprovizionare sigur, proiectul „Global Air Freight Security Network” a fost lansat în 2020 de echipa de securitate a transportului aerian de la DACHSER și a fost acum implementat cu succes.

Scopul rețelei globale de securitate a transportului aerian de mărfuri este de a consolida rețeaua globală DACHSER. Introducerea unei organizații mondiale cu contacte locale va avea ca rezultat o comunicare mai eficientă între locațiile Air & Sea Logistics, permițând o reacție mai rapidă la noile reglementări și inovații. În plus, va fi activată o implementare mai rapidă a proceselor standardizate ale DACHSER la nivel mondial.

Implementarea proiectului va reduce și mai mult riscul în domeniul securității transportului aerian pentru a asigura transportul prin respectarea strictă a tuturor reglementărilor.

Pentru mai multe detalii și nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
21.07.2021
Noul număr al revistei DACHSER este aici!

Una dintre frazele cheie din ultimele luni la DACHSER a “Keeping the good and shaping agility.” Acesta este și titlul interviului cu Burkhard Eling din cel mai recent număr al revistei DACHSER, în care noul CEO al DACHSER explică ce înseamnă aceste cuvinte pentru el.

Citește
29.06.2021
eLogistics - Oferă informații rapide despre procesele de-a lungul lanțului de aprovizionare

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă

Citește
23.06.2021
edi - Platforma de schimb de date pentru procesarea rapidă și sigură a datelor în masă

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă

Citește
14.06.2021
api - Conectarea neîntreruptă a sistemelor dumneavoastră informatice cu serviciile DACHSER

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă.

Citește
07.06.2021
Optimizați-vă procesele logistice cu ajutorul sistemelor IT de la DACHSER

Atunci când procesele analogice întâlnesc lumea digitală, rezultatul este o logistică inteligentă

Citește
26.05.2021
DACHSER creează mai mult spațiu de încărcare

Din aprilie 2021, DACHSER a optat exclusiv pentru așa-numitele ‘mega trailers’ în Germania. Datorită dimensiunilor mai generoase ale spațiului de încărcare - altfel cu aceeași lungime și lățime – acestea au un consum de combustibil mai bun decât semiremorcile standard, în special pe distanțe mari. Înlocuirea completă a flotei germane este programată să fie finalizată până în 2027, cu aproximativ 680 mega trailer noi în total. În următorii câțiva ani, DACHSER va începe, de asemenea, să își înlocuiască flotele în celelalte 24 de țări europene.

Citește
28.04.2021
Situația actuală din India și impactul asupra operațiunilor la DACHSER

În ceea ce privește situația actuală din India, am dori să oferim o actualizare asupra operațiunilor de la DACHSER India. Situația de astăzi, 28 aprilie 2021, este următoarea:

Agențiile DACHSER din India:

Majoritatea agențiilor din India sunt închise ca măsură de precauție din cauza creșterii bruște a cazurilor de COVID. Echipele noastre lucrează de acasă, având doar personalul de bază la birouri și, prin urmare, este posibil să existe întârzieri din cauza crizei în curs.

Ca o consecință a carantinei, există unele influențe operaționale asupra transportului aerian, maritim, vămuirea și asupra transportului intern.

Transport aerian:

  • Majoritatea țărilor au blocat traficul de pasageri din India, ceea ce înseamnă că nu există nicio cursă de pasageri pe rute internaționale către / din India. Acest lucru a creat unele constrângeri suplimentare asupra situației deja stresate a disponibilității spațiului.
  • Se așteaptă creșteri de preț în toate sectoarele.
  • Timpii de tranzit au crescut ca urmare a lipsei de capacitate.

Transport maritim:

  • Transportul maritim se confrunta deja cu provocările din cauza blocării Canalului Suez la sfârșitul lunii martie.
  • Porturile și terminalele funcționează normal, dar programele navelor sunt afectate de blocajul Canalului Suez, precum și de creșterea bruscă a cazurilor de COVID în India. Prin urmare, se așteaptă întârzieri. Clienții sunt sfătuiți să ia în considerare întârzierile de 1-2 săptămâni în timp ce își planifică stocurile.
  • Așteptați mai multe întârzieri în comunicare sau operațiuni din cauza creșterii infecțiilor cu COVID în rândul personalului din porturi, vamă, CFS și liniile de transport maritim.

Vama:

  • Nu există nicio întrerupere neașteptată a traficului de mărfuri în India și nu se așteaptă nicio oprire în acest moment.
  • Activitățile de vămuire sunt funcționale.
  • Vama lucrează cu mai puțină forță de muncă.

La DACHSER, am luat măsuri semnificative pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților noștri, gestionând în același timp procesele noastre zilnice cu impact minim asupra lanțurilor de aprovizionare ale clienților noștri. Echipele noastre lucrează în prezent cu toate mijloacele disponibile pentru a face față provocărilor.

Fiți siguri că vă vom ține la curent cu orice modificare a situației actuale. În caz de întrebări, vă rugăm să luați legătura cu reprezentantul dumneavoastră DACHSER.

Citește
Afișați mai multe

DACHSER Corporate

08.11.2021
"Zero emissions out of conviction"

As Department Head Trends and Technology Research, Corporate Research & Development at DACHSER, Andre Kranke heads the "Climate Protection" innovation project. In this interview, he explains what experience DACHSER has already gained with new, zero-emission drive technologies in practice.
 

Citește
04.11.2021
DACHSER renews IATA CEIV Pharma certification in Frankfurt

DACHSER's Frankfurt air and sea freight branch has once again received certification from IATA’s Center of Excellence for Independent Validators in Pharmaceutical Logistics (CEIV Pharma), demonstrating its capabilities in logistics services for the life science and healthcare industry.

Citește
02.11.2021
Information security at DACHSER

Insufficiently protected information represents a considerable risk factor, even one that threatens the company's existence, as it provides a target for the increasingly frequent cyberattacks. In logistics, which is particularly dependent on functioning IT at many points, reliable and secure supply chains are currently more important than ever. Protecting and trusting your data is therefore a top priority for DACHSER.

Citește
28.10.2021
“The course for sustainable logistics has been set”

Andre Kranke has been Department Head Trends and Technology Research, Corporate Research & Development at DACHSER since 2019 and heads innovation project “Climate Protection”. In this interview, he explains why there is no alternative to zero-emission truck transport.

Citește
Mergi la

Cel mai citit

21.10.2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
23.04.2019
România și Cehia: Relații comerciale cu centrul Europei

Istoria relațiilor bilaterale dintre Cehia și România începe încă din secolul al XIV-lea, atunci când în timpul dinastiei Přemysl s-au stabilit relații comerciale, iar din Bohemia se aduceau postavuri, pânză și pălării.

Citește
27.08.2019
DACHSER Cehia începe să folosească camioane mai lungi

În Republica Cehă, DACHSER a început recent să ruleze două camioane mai lungi pe traseul zilnic între filialele sale din Ostrava și Brno. Aceasta va crește capacitatea de încărcare și, în același timp, va elibera un vehicul convențional.

Citește
29.01.2019
DACHSER este pe locul III între furnizorii de ligistică  din germania

Începutul anului 2019 ne aduce vești bune și câteva premii care demonstrează încă o dată că DACHSER își merită locul printre liderii mondiali din domeniul logisticii.

Citește
25.02.2019
Brexit: Timpul aproape s-a scurs

În timp ce politicienii încearcă să găsească o cale de ieșire din criza cauzată de Brexit, data de ieșire este din ce în ce mai aproape. Acum, companiile trebuie să planifice și să se pregătească în mod sistematic pentru toate eventualele situații. O problemă majoră: vama.

Citește
12.07.2019
România și Suedia – relații bilaterale de succes

Primele relaţii româno-suedeze datează din secolul al XVI-lea, domnitorii Moldovei având frecvente contacte cu regii suedezi. Ca urmare a înfrângerii de la Poltava, din 709, Regele Carl al-XII-lea al Suediei a petrecut aproape cinci ani la Bender / Tighina (în prezent Republica Moldova), timp în care a avut numeroase contacte cu domnitorii de atunci ai Moldovei şi Ţării Româneşti (Dimitrie Cantemir şi Nicolae Mavrocordat, respectiv Constantin Brâncoveanu şi Ştefan Cantacuzino).

Citește
14.08.2019
DACHSER construiește în Neumünster

Furnizorul de servicii logistice, DACHSER începe construcția unei noi filiale pentru bunuri industriale și produse alimentare în Neumünster, în extremitatea nordului Germaniei. Această investiție valorează aproximativ 17,4 milioane EUR. Se preconizează finalizarea construcției până în al treilea trimestru al anului 2020. În noul centru logistic vor lucra aproximativ 30 de angajați.

Citește
23.10.2019
România și Polonia – destin similar

Poziționarea geografică, precum și implicațiile spațiului baltic și pontic, unde s-au ciocnit de-a lungul timpului cele mai mari imperii, au construit premisele unui destin aproximativ comun pentru România și Polonia, din diverse puncte de vedere.

Citește
13.12.2019
Alegerile din Marea Britanie 2019 - Update

Alegerile generale din Marea Britanie din 12 decembrie 2019 au avut un rezultat clar în favoarea Torries. Drept urmare, se poate presupune că Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020 pe baza acordului de retragere negociat la 17 octombrie 2019.

Acest acord de retragere include o perioadă de tranziție de până la 31 decembrie 2020. În această perioadă, va fi convenit un acord comercial cuprinzător între Marea Britanie și Uniunea Europeană. Până la expirarea acestei perioade, nu se simt efecte materiale ale retragerii. Astfel, conform stării actuale, în perioada de tranziție pot fi așteptate numai restricții marginale privind livrările către și dinspre Marea Britanie.

Pentru orice nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
25.02.2020
COVID-19: actualizări ale operațiunilor DACHSER din China

Dorim să ne informăm clienții că toate sucursalele DACHSER din China sunt deschise din nou, cu excepția sucursalei din Wuhan.

Majoritatea sucursalelor funcționează cu personalul de bază, în timp ce restul personalului nostru lucrează de acasă din motive de igienă și din cauza măsurilor preventive.

Deși agențiile noastre sunt deschise, operațiunile nu se desfășoară la capacitate maximă. Controale de trafic sunt realizate în toată țara; alți furnizori din lanțul de transport operează, de asemenea, cu personal limitat și capacitate redusă. În prezent, deficitul de camioane este principala provocare.

Vă rugăm să ne scuzați pentru întârzierea în unele procese, deoarece majoritatea unităților din lanțul de furnizare din China nu funcționează la capacitate maximă.

Logistica transporturilor în China

În timp ce facem tot posibilul să vă menținem lanțul de aprovizionare cât mai constant posibil, vă rugăm să luați în considerare faptul că alte unități din lanțul de aprovizionare nu funcționează încă la capacitatea maximă. Transportatorii și terminalele își reiau treptat operațiunile cu personalul de baza. Se așteaptă întârzieri și alte probleme operaționale.

Rutier:

  • Lipsa de camioane este în prezent problema majoră din China. Serviciul se reia cu mai puțin de 50% din forța de muncă obișnuită;
  • Transportul dintre orașe este deosebit de dificil datorită reglementărilor din ce în ce mai stricte, ceea ce face ca întârzierile rutiere să fie și mai mari.

Feroviar:

  • Transportatorii feroviari au redus plecările din și către China în februarie;
  • Platformele feroviare Yiwu și Zhengzhou sunt acum închise, dar se așteaptă redeschiderea din martie 2020, programul detaliat urmând a fi actualizat;
  • Starea celorlalte căi ferate rămân aceleași, vă rugăm să consultați ultima noastră actualizare;

Aerian:

  • Companiile aeriene au reluat transportul către și din China;
  • Capacitatea este încă o problemă, deoarece multe companii aeriene au suspendat zborurile de pasageri;
  • Serviciile charter sunt disponibile pentru clienții noștri cu livrări urgente;

Maritim:

  • Lipsa de camioane este problema majoră;
  • Aprovizionarea cu echipamente reprezintă o provocare crescândă;
  • Transportatorii au redus navigațiile către și din China;
  • Vest: odata ce fabricile vor reintra pe deplin în funcțiune, sunt așteptate efecte precum lipsa de camioane și de spatiu;
  • Est: deficit intens de spațiu;
  • Terminalele funcționează, cu excepția Wuhan.

La DACHSER, avem măsuri de urgență în vigoare și vă vom oferi cele mai bune soluții alternative pentru a vă menține lanțul de aprovizionare neatins în cazul în care transporturile sunt afectate.

Vă vom ține la curent prin intermediul site-ul nostru web. Dacă aveți întrebări / nelămuriri, vă rugăm să contactați persoana dumneavoastră de contact DACHSER.

Citește