25 Intrări
Sortare: Data | Relevanţă

Rezultate

Informații despre piață 02/17/2020
Un nou update cu privire la operațiunile DACHSER din China

Continuăm să vă ținem la curent cu starea de funcționare a sucursalelor noastre și noutățile din China.

Statut general

Fabricile își reiau activitatea treptat, dar foarte lent. Autoritățile lucrează din greu pentru a opri răspândirea virusului, acum cunoscut sub numele de COVID-19, numit oficial de Organizația Mondială a Sănătății. Pentru a preveni infecția la locul de muncă, întreprinderile sunt obligate să depună cereri la autoritățile locale înainte de a li se permite reluarea activității. Solicitanții trebuie să demonstreze că respectă cerințe stricte de igienă și sunt capabili să ofere consumabile adecvate de igienă forței de muncă.

Agențiile DACHSER

Toate agențiile DACHSER funcționează. Unele dintre sucursale sunt închise în timpul procesului de depunere al cererilor, cu toate acestea, personalul lucrează de acasă, iar operațiunile sunt gestionate de la distanță. Vă rugăm să ne scuzați pentru întârzierea în unele procese, deoarece majoritatea unităților din lanțul de furnizare din China nu funcționează la capacitate maximă.

  • sucursalele DACHSER din Nanjing și Suzhou își vor relua activitatea odată cu aprobarea autorităților;
  • Wuhan este închis și programul va fi redeschis pe 24 februarie, sub rezerva modificărilor în funcție de situație;
  • membrii echipei noastre lucrează de acasă
  • filiala din Hong Kong este pe deplin operațională. Vom continua să monitorizăm îndeaproape situația și vă vom anunța dacă abilitatea noastră de a opera este afectată.

Logistica transporturilor în China

În timp ce facem tot posibilul să vă menținem lanțul de aprovizionare cât mai constant posibil, vă rugăm să luați în considerare faptul că alte unități din lanțul de aprovizionare nu funcționează încă la capacitatea maximă. Transportatorii și terminalele își reiau treptat operațiunile cu personalul de baza. Se așteaptă întârzieri și alte probleme operaționale.

Rutier:

  • Lipsa șoferilor; există doar un număr limitat de companii de transport care au primit acordul pentru reluarea funcționării;
  • Transporutl intern este și el îngrunat, din cauza numeroaselor reglementărilor;
  • Accesul rutier la Shanghai este puternic controlat, ceea ce poate afecta livrarea în Portul Shanghai și Aeroportul Shanghai Pudong;
  • Certificatul de transport este obligatoriu pentru camioanele care vor să intre sau să iasă din provincia Hubei.

Aer:

  • Multe dintre companiile aeriene au suspendat zborurile de călători către și din China. Cu toate acestea, transportul aerian poate fi gestionat, cu excepția Wuhan, sub rezerva disponibilității și programului transportatorilor;
  • Serviciile charter sunt disponibile cu o ascensiune garantată și timp de tranzit pentru clienții noștri cu transporturi urgente.

Mare:

  • Transportatorii au redus navigările către și din China;
  • Terminale oceanice funcționează, cu excepția Wuhan;
  • Lipsa echipamentelor începe să fie o problemă;
  • Transportul cu containere reia doar 50% din capacitatea normală;
  • SUA și Vietnam au cerințe de carantină pentru navele care părăsesc porturile chineze.

La DACHSER, avem măsuri de urgență în vigoare și vă vom oferi cele mai bune soluții alternative pentru a vă menține lanțul de aprovizionare în cazul în care transporturile sunt afectate.

Ne vom menține clienții la curent cu cele mai recente informații despre situația actuală. Dacă aveți întrebări și / sau nelămuriri, nu ezitați să contactați reprezentantul DACHSER local.

Citește
Informații despre piață 02/13/2020
Coronavirus: update cu privire la operațiunile DACHSER din China

Continuăm să vă ținem la curent cu situația actuală din China. Pentru a menține Novel Coronavirus sub control, autoritățile din China au luat diverse măsuri pentru a împiedica aglomerarea cu scopul de a reduce la minimum riscul de a fi afectat.

Multe dintre sucursalele DACHSER s-au redeschis luni, 10 februarie, cu toate acestea, acționăm la capacitate limitată datorită măsurilor de securitate și interdicției de călătorie puse de către autorități. Vă rugăm să vă așteptați la întârzieri și probleme operaționale, cum ar fi lipsa camioanelor și capacitatea limitată.

Filialele DACHSER din Chengdu, Nanjing, Ningbo, Shenzhen, Suzhou și Zhongshan sunt închise în acest moment.

  • Membrii echipei noastre lucrează de acasă
  • La data deschiderii sucursalelor din China ar putea exista modificări ulterioare; vă vom ține la curent
  • Filiala din Hong Kong este pe deplin operațională. Vom continua să monitorizăm îndeaproape situația și vom anunța dacă abilitatea noastră operațională este afectată

Vom continua să vă ținem la curent prin intermediul site-ului nostru web cu cele mai recente informații despre modul în care acest lucru afectează lanțul dumneavoastră de aprovizionare. Dacă aveți întrebări și / sau nelămuriri, nu ezitați să contactați reprezentantul DACHSER local.

Citește
Informații despre piață 01/31/2020
Coronavirus: actualizări ale operațiunilor DACHSER din China

Coronavirus s-a răspândit recent în China, iar multe orașe și provincii au confirmat existența numeroaselor cazuri. Pentru a menține epidemia sub control, guvernul central a anunțat extinderea vacanței de Anul Nou până la 2 februarie. Cu toate acestea, autoritățile locale au solicitat întreprinderilor din regiunea respectivă să nu-și cheme angajații la birou decât abia pe 10 februarie.

Agențiile DACHSER

Majoritatea sucursalelor DACHSER se vor redeschide oficial pe 10 februarie. Începând de luni, 3 februarie, în funcție de orașe și deciziile autorităților locale, personalul va fi pregătit să intre în clădirea de birouri pentru a gestiona transporturile urgente și pentru a minimiza impactul cum ar fi reținerea, taxa de întârziere, eliberarea TLX etc. Din păcate nu s-au putut asigura operațiuni complete, dar se încercă menținerea cel puțin a serviciilor de bază.

Data redeschiderii se schimbă zilnic și poate fi modificată în funcție de situație. Astăzi, 31 ianuarie 2020, data de redeschidere a fiecărei sucursale este următoarea:

  • Beijing: 03 februarie
  • Chengdu: 03 februarie
  • Dalian: 10 februarie
  • Dongguan: 10 februarie
  • Guangzhou: 10 februarie
  • Nanjing: 10 februarie
  • Ningbo: 10 februarie
  • Qingdao: 10 februarie
  • Shanghai: 10 februarie
  • Shenzhen: 10 februarie
  • Suzhou: 10 februarie
  • Tianjin: 03 februarie
  • Wuhan: 14 februarie
  • Xiamen: 10 februarie
  • Zhongshan: 10 februarie
  • Activitatea în Wuhan

Personalul DACHSER de la filiala Wuhan va lucra de acasă și o parte din operațiuni vor fi gestionate prin intermediul echipei noastre din Shanghai.

Autoritățile provinciei Hubei au anunțat că certificatul de transport de la administrația locală va trebui depus de către clienți și înmânat către compania de logistică dacă doresc intrarea sau ieșirea mărfurilor din provincie cu camioanele.

Afacerile în China

În timp ce încercăm tot posibilul să menținem operațiunile de transport cât mai omogene posibil, rețineți că majoritatea fabricilor din China sunt încă închise; serviciile de transport, zborurile și terminalele funcționează la nivel minim.

Sunt așteptate întârzieri și alte probleme operaționale.

Vă vom ține la curent prin intermediul site-ului nostru web cu cele mai recente informații despre modul în care acest lucru afectează lanțul dvumneavoastră de aprovizionare. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați reprezentantul dumneavoastră DACHSER local.

Citește
Informații despre piață 01/29/2020
Brexit: din 31 ianuarie 2020 va intra în vigoare perioada de tranziție

Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020. Conform circumstanțelor actuale, nu se va schimba nimic în traficul de mărfuri între țările Uniunii Europene și Marea Britanie până la sfârșitul acestui an.

După aceea, ar trebui să intre în vigoare un acord de liber schimb între țările UE și Marea Britanie. Cu toate acestea, nu este încă limpede dacă un astfel de acord de liber schimb poate fi negociat și aprobat până la sfârșitul anului.

Prin urmare, lista de verificare Brexit (atașată mai jos) oferă încă o imagine de ansamblu asupra măsurilor pregătitoare necesare. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați persoana de contact responsabilă de la filiala DACHSER cu care colaborați.

Citește
Informații despre piață 01/21/2020
Grevă Națională în Franța – Efecte

În ultimele săptămâni, grevele masive împotriva reformei planificate a pensiilor au paralizat transportul public în Franța. Greva continuă și săptămâna aceasta.

Porturile franceze deja afectate de zilele de grevă sunt congestionate. Opțiuni alternative, cum ar fi Anvers, Genova sau Barcelona, sunt de asemenea aglomerate, de aceea sunt așteptate întârzieri la rezervări și preluarea / livrarea mărfurilor.

Iată o imagine de ansamblu a duratei activității de grevă în porturile franceze:

  • Dunkirk: dockers / stevedores 23/01 & 24/01; remorchere 22/01 - 25/01 până la 6 dimineața
  • Le Havre: dockers / stevedores 22/01 - 25/01 până la 6 dimineața; remorchere 24/01 - 25/01 până la 8 dimineața
  • Montoir: dockers / stevedores 22/01 - 25/01 până la 6 dimineața; remorci 21/01 - 24/01 până la 9 dimineața
  • FOS: dockers / stevedores 22/01 - 25/01 până la 6 dimineața; remorchere 20/01 - 23/01 până la 9 dimineața

Preluarea și livrarea pe calea ferată pot fi, de asemenea, foarte dificile. Transportul aerian nu este afectat până acum, dar vă vom ține la curent cu privire la acest lucru.

Fiți siguri că echipele noastre operaționale vor face tot posibilul pentru a minimiza efectele grevei. În caz de întrebări, nu ezitați să contactați persoana dumneavoastră de contact din filiala DACHSER.

Citește
Informații despre piață 12/13/2019
Alegerile din Marea Britanie 2019 - Update

Alegerile generale din Marea Britanie din 12 decembrie 2019 au avut un rezultat clar în favoarea Torries. Drept urmare, se poate presupune că Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020 pe baza acordului de retragere negociat la 17 octombrie 2019.

Acest acord de retragere include o perioadă de tranziție de până la 31 decembrie 2020. În această perioadă, va fi convenit un acord comercial cuprinzător între Marea Britanie și Uniunea Europeană. Până la expirarea acestei perioade, nu se simt efecte materiale ale retragerii. Astfel, conform stării actuale, în perioada de tranziție pot fi așteptate numai restricții marginale privind livrările către și dinspre Marea Britanie.

Pentru orice nelămuriri, vă rugăm să luați legătura cu persoana dumneavoastră de contact de la DACHSER.

Citește
Noutăți 12/11/2019
Noua revistă DACHSER este aici!

Recunoscute pentru inovație și calitate, tradiție și măiestrie, multe produse din Elveția se bucură de o reputație excelentă la nivel mondial. Printre acestea, picăturile de tuse Ricola, un dulce clasic a cărui rețetă specială conține 13 plante din munții Elveției.

Citește
Informații despre piață 12/10/2019
Noi cerințe de reglementare pentru bateriile și celulele cu litiu începând cu 1 ianuarie 2020

Înainte de a putea fi transportate, bateriile și celulele cu litiu trebuie să treacă anumite teste. Aceste teste simulează diferite condiții în ceea ce privește, de exemplu, presiunea, temperatura, zdrobirea și impactul care pot apărea în timpul transportului.

La 1 ianuarie 2020, cerințe mai stricte privind bateriile și celulele cu litiu vor intra în vigoare pentru toate tipurile de transport din întreaga lume. În viitor, trebuie prezentat un rezumat al testului conform ONU 38.3.5 pentru toate bateriile și celulele de litiu fabricate după 30 iunie 2003 (UN3480, UN3481, UN3091, UN3090), precum și pentru toate vehiculele cu baterie fabricate după 30 iunie 2003 (ONU 3171). În acest sens, responsabilitatea se va împărți între producătorii și distribuitorii acestor mărfuri.

Conform companiilor aeriene și companiilor de transport maritim și rutier, aceste documente pot fi solicitate de la DACHSER. Prin urmare, rugăm clienții să ne pună la dispoziție aceste documente pentru toate bateriile și celulele de litiu menționate, pentru a putea, la rândul lor, să le punem la dispoziție pe întregul lanț de furnizare.

Prin aceasta, informăm clienții că, începând cu 1 ianuarie 2020, nu va mai fi posibilă încărcarea mărfurilor afectate fără aceste documente. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să faceți click aici.

Vă rugăm să contactați reprezentantul dumneavostră local DACHSER dacă aveți întrebări.

 

Citește
Informații despre piață 11/28/2019
Grevă în Finlanda

O grevă în serviciul poștal finlandez și uniunea logistică (PAU) afectează tot traficul către și din Finlanda. Situația actuală indică faptul că suspendarea serviciilor poștale va dura până pe 8 decembrie, dar negocierile dintre conducerea serviciului poștal finlandez Posti și uniunea poștală și logistică PAU sunt încă în desfășurare.

Greva, care intră acum în a treia săptămână, va avea un impact major asupra transporturilor către și din Finlanda. Dacă serviciul poștal finlandez și uniunea logistică (PAU) nu pot reuși să negocieze o soluție a conflictului, greva va dura până la 8 decembrie ca punct de plecare.

În plus, alte câteva uniuni s-au alăturat cauzei prin acțiuni de susținere și greve proprii. Mai jos, am enumerat câteva dintre consecințele și acțiunile care fac parte din grevă:

  •  de luni, 18 noiembrie: feriboturile de marfă și pasageri nu vor face față transporturilor de la Posti.
  • de joi, 21 noiembrie: tuturor camioanelor li se va refuza accesul la navele de marfă și la bacurile de pasageri pe rutele naționale.
  • de luni, 25 noiembrie: navele de marfă și bacurile de pasageri care navighează sub pavilionul finlandez vor fi reținute în porturile finlandeze după ora 06:00.

Acest lucru poate afecta transporturile dumneavoastră prin intermediul rețelei DACHSER. Urmărim îndeaproape evoluțiile și, dacă aveți întrebări, sunteți întotdeauna binevenit să ne contactați.

Citește
Noutăți 11/19/2019
DACHSER România sprijină programul ”Școala Altfel”

Programul național  „Școala Altfel”  are ca scop dezvoltarea competenței de învățare și a abilităților socio-emoționale în rândul copiilor preșcolari și al elevilor.

Citește
Informații despre piață 10/31/2019
Noi întârzieri în cazul Brexit - Ce mai este de luat în considerare?

După cum se știe, alegerile generale anticipate pentru Camera Comunelor sunt programate pentru 12 decembrie 2019 în Marea Britanie. De asemenea, UE a fost de acord să extindă termenul limită pentru Brexit până la 31 ianuarie 2020. Deocamdată este evitat pericolul unui Brexi fără acord. Dacă se ajunge la un acord asupra contractului negociat înainte de 31.01.2020, perioada de tranziție convenită va rămâne inițial în vigoare până la 31.12.2020.

Indiferent dacă va fi vorba despre un Brexit cu sau fără acord, o autoritate vamală a destinatarului este esențială pentru procesarea transporturilor către și dinspre Marea Britanie. Prin urmare, cerem clienților noștri să continue să-i sfătuiască pe destinatarii lor să ne ofere toate informațiile necesare cu privire la acest subiect.

Vă vom ține la curent cu evoluțiile ulterioare.

Citește
Noutăți 10/23/2019
România și Polonia – destin similar

Poziționarea geografică, precum și implicațiile spațiului baltic și pontic, unde s-au ciocnit de-a lungul timpului cele mai mari imperii, au construit premisele unui destin aproximativ comun pentru România și Polonia, din diverse puncte de vedere.

Citește
Informații despre piață 10/21/2019
Incoterms 2020

O nouă versiune a condițiilor de livrare, denumite Incoterms va intra în vigoare la 1 ianuarie 2020 și va include o serie de modificări. Condițiile de livrare emise de Camera de Comerț Internațională reglementează obligațiile esențiale ale cumpărătorului și ale vânzătorului în comerțul internațional, cum ar fi transferul mărfurilor către cumpărător, costurile de transport, răspunderea pentru pierderea și deteriorarea bunurilor și costurile de asigurare.

Odată cu adaptarea Incoterms 2020 la practicile comerciale actuale la nivel mondial, noua versiune este actualizată și orientată spre practică. Scopul revizuirii a fost de a face clauzele Incoterms mai ușor de utilizat. De exemplu, prezentarea acestora a fost revizuită pentru a facilita selectarea clauzei corespunzătoare pentru utilizatori. În plus, ordinea clauzelor a fost modificată și instrucțiunile către utilizator au fost revizuite și adăugate la fiecare clauză.

În ceea ce privește conținutul, Intercoms 2020 vin cu modificări semnificative:

  • Niveluri diferite de acoperire în CIF și CIP

Ca și în trecut, vânzătorul este în continuare obligat să încheie o asigurare de transport pe propria cheltuieli în clauzele CIF (Cost Insurance Freight) și CIP (Carriage Insurance Paid).

           Cele două clauze prevăd acum acoperiri minime diferite.

Rata minimă care trebuie respectată atunci când este convenită clauza CIF rămâne neschimbată. Asigurarea de transport care urmează să fie încheiată de vânzător trebuie să corespundă cel puțin acoperirii în conformitate cu clauzele (C) din Clauzele Institutului Cargo  sau cu clauze similare (asigurarea riscurilor numite).

În cazul în care clauza CIP este convenită, vânzătorul trebuie să asigure acum o acoperire de asigurare în conformitate cu clauzele (A) din Clauzele Institutului Cargo (acoperire cu riscuri).

Atât clauza CIF, cât și clauza CIP permit părților contractului să convină asupra gradului de acoperire a asigurării care derivă de acestea.

  • Includerea cerințelor legate de securitate

Cerințele legate de securitate pentru transportul de mărfuri au fost acum incluse în Regulile A 4 și A 7 din fiecare clauză Incoterms 2020. Ca și în cazul altor clauze Incoterms, trebuie menționat faptul că acestea se aplică direct părților contractului de vânzare și nu fac obiectul contractului de transport.

  • Incoterms 2020 conțin reglementări privitoare la mijloacele proprii de transport în FCA, Delivery at Place (DAP), Delivery at Place Unloaded (DPU) și Delivered Duty Paid (DDP).
  • Pentru mărfurile vândute în conformitate cu clauza FCA (Free Carrier) și destinate transportului pe mare (cum ar fi mărfurile în containere), FCA prevede o nouă opțiune în viitor. Cumpărătorul și vânzătorul pot fi de acord cu privire la faptul că cel care cumpără va instrui transportatorul de marfă să emită vânzătorului un conosament după ce mărfurile au fost încărcate. În același timp, vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului conosamentul. Acest lucru se face de obicei prin băncile participante.
  • Redenumirea DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded). Conform clauzei DAT din Incoterms 2010, vânzătorul a livrat mărfurile de îndată ce au fost descărcate din mijlocul de transport la un „terminal”. Cu toate acestea, potrivit notelor inculse în Incoterms 2010, termenul „terminal” nu trebuia înțeles din punct de vedere tehnic, dar însemna orice locație de descărcare. Acest fapt a fost luat în considerare în normele Incoterms 2020 prin redenumirea clauzei DAT în DPU (Delivered at Place Unloaded) din motive de claritate. Asta înseamnă că, în viitor, orice loc (agreat) poate fi locul de destinație.

Condițiile de livrare se aplică între părțile unui contract de vânzare (național sau internațional) și fac referire - dar nu sunt limitate - la drepturi și obligații speciale în cadrul acestei relații contractuale. Pe baza unei definiții uniforme garantate în acest mod, trebuie evitate problemele ulterioare de interpretare sau discrepanțe între părțile contractului de vânzare. Trebuie menționat faptul că acestea, datorită caracterului lor ca dispoziții GT&C, nu constituie dispoziții legale și, astfel, devin obligatorii din punct de vedere legal numai dacă au fost convenite în mod eficient între părțile contractului de vânzare cu ajutorul unei referințe corespunzătoare (pt. Incoterms 2020, acest lucru este posibil și înainte de 1/1/2020). Indiferent de acest lucru, în cazuri individuale, dispozițiile legale contradictorii au încă prioritate asupra unei clauze Incoterm.

Condițiile de livrare au fost revizuite de 500 de experți din mai mult de 40 de țări.

Clauzele sunt recunoscute la nivel mondial și sunt utilizate în mai mult de 30 de limbi diferite.

Citește
Informații despre piață 10/21/2019
Hard Brexit – Măsuri

Chiar dacă există anumite mișcări în negocierile dintre UE și Marea Britanie, totuși, un Brexit „fără acord” la 31 octombrie 2019 nu poate fi exclus.

Sunt bine cunoscute consecințele unei ieșiri fără acord la data de 31 octombrie, în special pentru circulația mărfurilor către și dinspre Marea Britanie. În primul rând, vor exista timpi mai lungi de așteptare din cauza controalelor la frontieră și a vămuirii tuturor mărfurilor, în conformitate cu normele OMC.

DACHSER va lua măsurile corespunzătoare pentru a se asigura că toate mărfurile care sosesc / pleacă din Marea Britanie după ora 23.00 GMT (00.00 CET) la 31 octombrie sunt vămuite și impozitate în consecință.

Prin intermediul acestei scrisori am dori să reamintim cele mai importante puncte și măsuri pentru a menține cât mai scăzute efectele și întârzierile în livrare pentru clienții noștri.

 În cazul unui Brexit neratificat, următoarele informații și documente trebuie să fie disponibile pentru vămuire înainte de colectarea mărfurilor:

  • Nota de transport
  • Factură comercială / factură pro forma
  • Packing list / delivery note
  • Document de însoțire la export (poate fi emis de noi, dacă este necesar)
  • Documente speciale și alte documente specifice produsului, numai dacă este posibil și este necesar

Vă rugăm să vă asigurați că aceste documente conțin următoarele informații:

Expeditor cu număr EORI, destinatar cu date de contact, importator, dacă este diferit de destinatar, cu date de contact, număr de factură secvențială, Incoterms, număr și tip de pachete, descrierea mărfurilor, țara de origine, cod Taric, valoarea mărfii, monedă, greutate netă/brută.

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită asupra corectitudinii informațiilor - documentele trebuie să corespundă întocmai cu marfa fizică.

Dacă documentele sunt puse la dispoziția noastră în formă electronică, acestea ar trebui să corespundă unei rezoluții de 300dpi dacă este posibil.

În plus, avem nevoie de persoana de contact pentru vamă, inclusiv datele de contact ale destinatarului / importatorului (adresa de e-mail), astfel încât să le putem contacta pentru a obține procura vamală necesară. Avem nevoie de acestea pentru a putea efectua formalitățile vamale necesară. Fără împuternicire nu putem vămui mărfurile.

Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că vom avea nevoie de informații de expediere mai detaliate, precum numărul și tipul de pachete, descrierea mărfii, valoarea mărfii, dacă primiți mărfuri din Irlanda cu tranzitare pe teritoriul Marii Britanii, deoarece va trebui să emitem o procedură de tranzit prin Marea Britanie. Pentru început, vă recomandăm, de asemenea, să adăugați un document de tipul T2L la aceste transporturi, deoarece nu suntem încă siguri, dacă agențiile vamale din Irlanda vor accepta T2 ca dovadă pentru mărfurile aflate în liberă circulație după tranzitarea prin Marea Britanie.

În cadrul aplicației noastre eLogistică, posibilele condiții de livrare vor fi modificate datorită necesității vămuirii mărfurilor. La început doar FCA / EXW sau DAP sunt posibile în eLogisitcs pentru a asigura procesul. De asemenea, informațiile despre EDI cu privire la condițiile de livrare trebuie adaptate, persoana responsabilă din sucursala DACHSER cu care dvs. colaborați vă va contacta pentru a efectua modificările necesare.

Vă suntem recunoscători pentru înțelegere și cooperare, deoarece în felul acesta, DACHSER va reuși să  eficintizeze fluxul dvs.de mărfuri și va evita numeroase probleme în cazul unui Brexit neratificat.

Cele mai importante măsuri de pregătire le veți găsi menționate suplimentar în lista noastră de verificare Brexit (consultați mai jos).

Vă rugăm să nu ezitați să contactați sucursala DACHSER cu care colaborați dacă aveți întrebări suplimentare.

Citește
Noutăți 09/30/2019
Noua revistă DACHSER este aici!

Rețeaua europeană de transport DACHSER s-a extins de-a lungul anilor. Secretul a fost întotdeauna aranjarea pieselor de puzzle în locurile potrivite pentru a completa imaginea de ansamblu.

Citește
Noutăți 08/27/2019
DACHSER Cehia începe să folosească camioane mai lungi

În Republica Cehă, DACHSER a început recent să ruleze două camioane mai lungi pe traseul zilnic între filialele sale din Ostrava și Brno. Aceasta va crește capacitatea de încărcare și, în același timp, va elibera un vehicul convențional.

Citește