Rezultate
DACHSER primește premiul eLearning pentru proiectul Blue Box
Proiectul Blue Box realizat de DACHSER, noul mediu de învățare specific construit pentru angajații din depozite, a câștigat premiul pentru eLearning. Pentru juriul din Institutul de Training IFBB și Jurnalul de eLearning, accesul facil la oferta de eLearning și influența pozitivă a culturii de învățare au fost factori decisivi în procesul de evaluare.
Madalina Sandu, Team Lead Customer Service DACHSER Romania: DACHSER a fost primul si singurul interviu la care am participat
Pentru Madalina, intalnirea cu DACHSER a fost ‘dragoste la prima vedere ‘. Primul interviu pentru un job s-a dovedit a fi potrivirea perfecta. Au trecut zece ani de-atunci, timp in care Madalina a avut diverse roluri in companie, a invatat, a castigat experienta pentru a ajunge intr-un moment in care a preluat o pozitie-cheie, aceea de Team Lead Customer Service. Un job complex si sensibil, in care modul in care abordezi clientii este esential pentru sanatatea businessului. Am povestit cu Madalina, in cadrul programului strategic al DACHSER intitulat “Logistica este businessul oamenilor”, despre cum reuseste sa gestioneze sincopele inerente care apar in relatia cu clientii, despre munca de echipa si despre modul in care isi doreste sa se dezvolte profesional in continuare. Aflati povestea colegei voastre din interviul care urmeaza. Speram sa va placa si sa va inspire.
DACHSER folosește camioane electricle în tot cuprinsul vămilor naționale
Pentru prima dată, DACHSER lansează un camion electric în întregul vămilor naționale. Un eActors de la Mercedez-Benz a început să conducă de cinci ori pe saptămână de la Centrul de Logistică Hof până la branșa din Kladno de lângă Praga, în jur de 200 de km de părtare și retur.
Anul Nou Chinezesc 2024 - Date cheie și impact asupra logisticii
Anul nou chinezesc sau Anul Dragonului debutează în 10 februarie 2024 și este cel mai mare festival în comunitățile chineze, loc în care oamenii sărbătoresc începerea unui nou an alături de familie.
Anca Ghitulescu, HR Manager DACHSER Romania: Avem o fluctuatie de personal mica raportata la piata
Anca Ghitulescu gestioneaza de aproape doi ani politicile de HR ale biroului din Romania al companiei germane DACHSER, furnizor de servicii de transport si logistice la nivel international. Expertul in HR spune despre echipa locala, care numara peste 100 de angajati, ca este talentata, implicata si fidela, multi fiind anagajati inca de la lansarea operatiunilor pe piata romaneasca, in 2009. Anca mai povesteste ca se simte la birou ca intr-o familie, ceea ce reflecta esenta DACHSER, pornita ca afacere de familie in Germania anilor ’30. Care sunt provocarile managerului HR intr-o companie lider pe piata europeana, intr-un domeniu extrem de competitiv? Care este profilul angajatilor si cum face compania sa isi fidelizeze oamenii?
Am discutat despre toate aceste teme cu Anca in interviul de mai jos, primul dintr-o serie care isi propune sa puna #Oamenii DACHSER fata-n fata, sa ii aduca mai aproape unii de altii, sa descopere ce ii pasioneaza si ce asteptari au de la locul de munca.
A apărut noul număr al revistei DACHSER!
Să menținem fluxurile de mărfuri ale clienților noștri în condiții de fiabilitate, să asigurăm întotdeauna un nivel ridicat de calitate și, din când în când, să facem imposibilul posibil - acesta este obiectivul pentru realizarea căruia cei peste 30.000 de angajați ai DACHSER depun eforturi zi de zi. Și în niciun caz nu considerăm că toate acestea sunt de la sine înțelese.
Suntem atenți la toate provocările
Într-o lume care pare că se învârte tot mai repede, predictibilitatea și transparența reprezintă provocări majore în numeroase afaceri. Acestea sunt de asemenea o preocupare importantă pentru experții în logistică care se ocupă cu transporturile pentru o varietate mare de produse pe tot cuprinsul Europei, în numele clienților. Pentru a implementa urmărirea în timp real a coletelor, DACHSER a dotat echipamentele și trailerele europene cu opțiuni 5G și urmărire inteligentă a dispozitivelor precum și conectarea lor la sisteme IT inteligente.
Suntem dedicați modei
Indistria modei este o lume rapidă, sezonieră, globală și într-o continuă dezvoltare din punct de vedere al sustenabilității. În momentul în care hainele ajung pe rafturile magazinelor, au o anumită imagine, nu sunt șifonate și desigur, ajung la timp. Această provocare este, cu drag, soluționată de DACHSER în cadrul departamentului de logistică dedicată modei.
Departamentul DACHSER care se ocupă cu sănătatea și calitatea vieții, primește certificarea GDP
Furnizorul de servicii logistice a fost supus unul sistem stabil de distribuție (GDP) în cadrul locațiilor din Frankfurt, Madrid, Barcelona și Mumbai, precum și în sediul central din Kempten. O insituție independentă a hotărât faptul că DACHSER se conformează cu specificațiile legate de siguranță și securitatea lanțului de transport în cadrul sectorului farmaceutic.
Crescând deodată cu oportunitățile
Creșterea economică stagnează sau chiar scade în multe locații, dar în zona Pacificului Asiatic, este surpizător de puternică. Compania DACHSER își extinde rețeaua într-o manieră puternică pentru cumpărătorii din toată lumea.
Programarea viitorului
Prin utilizarea unui proces transparent, prin urmărirea livrărilor în timp real, prin răspunsuri către clienți oferite într-o scurtă perioadă de timp și prin controlul precis al lanțului de aprovizionare în cadrul tuturor țărilor și a continentelor, este clar faptul că digitalizarea ocupă un loc important în serviciile logistice marca DACHSER. Ce înseamnă acest lucru pentru viitoarea rețea DACHSER? Și ce beneficii cuantificabile oferă sfera IT cumpărătorilor? Acestea sunt doar câteva întrebări pe care i le-am adresat lui Burkhard Eling, CEO DACHSER și lui Stefan Hohm, CDO DACHSER.
A apărut noul număr al revistei DACHSER!
Schimbările climatice au devenit o parte a vieții de zi cu zi. Atât politicienii, cât și publicul dezbat cu privire la schimbările inevitabile pe termen scurt, la ceea ce trebuie să se întâmple pe termen lung și, mai ales, la modul în care trebuie gestionate toate aceste aspecte. În cadrul DACHSER, suntem conștienți că avem responsabilitatea de a face tot posibilul pentru a proteja clima. În plus, dorim să fim pe primul loc în ceea ce privește acțiunile climatice în domeniul logisticii.
DACHSER își extinde portofoliul de transport aerian de marfă între Singapore și Frankfurt
DACHSER Singapore și-a extins portofoliul de servicii pe o rută nouă, Singapore și Frankfurt, pentru a include transportul de mărfuri pe cale aeriană. Clienții vor beneficia de tranzit securizat pentru o perioadă de 72 de ore, precum și acces la servicii de logistică oferite printr-o rețea europeană din Frankfurt.
Câțiva pași pe un drum lung
Un rol important în atenuarea schimbărilor climatice îl au atât responsabilii din adimistrația publică a orașelor, cât și furnizorii de servicii logistice. Transportul și depozitarea, în general, necesită un grad mare de consum energetic, dar și un impact mare asupra mediului din cauza emisiilor de carbon; un motiv important ar fi faptul că încă nu există suficiente camioane electrice capabile să transporte mărfuri de mare tonaj. Cu toate acestea schimbările tehnologice sunt aproape. Michael Kriegel, Head of Chem Logistics la DACHSER vorbește despre potențialul existent în dezvoltările tehnologice, dar și rolul serviciilor logistice în protejarea mediului înconjurător.
A apărut noul număr al revistei DACHSER!
Experții estimează că nivelul de conectivitate digitală va atinge un volum de date de 400 de trilioane de gigabytes încă din 2030. Indiferent dacă aceasta se va întâmpla sau nu, un lucru este sigur: colectarea și prelucrarea datelor condiționează și schimbă din ce în ce mai mult modul în care trăim și lucrăm. Este la fel de adevărat că gestionarea responsabilă a datelor ușurează viața și oferă multe oportunități, în special în domeniul logisticii.
Noul număr al revistei DACHSER este aici!
Capacitatea maximă, competența tehnică, puterea cognitivă, experiența, conștientizarea riscurilor, colaborarea și respectul pentru natură - acestea sunt multe dintre calitățile asociate în general cu un alpinist profesionist. Însă acestea sunt, de asemenea, trăsături pozitive pe care trebuie să le aibă și companiile și liderii acestora, pentru a putea traversa terenuri dificile și a avea succes în vremuri incerte.