DACHSER își extinde portofoliul de servicii către livări B2C

Targo este un nou produs care oferă o dată de livrare fixă, ce poate fi determinată împreună cu vânzătorul în  momentul plasării comenzii.

Consumatorii au mari așteptări de la distribuitori: cumpărăturile se desfășoară în orice moment doresc și livrarea produselor comandate se face la ora și locația selectată în prealabil. Într-un mediu competitiv, cel mai bine poziționat distribuitor este cel care mută bunurile printr-o rețea vastă de canale de vânzare: pornind de la magazine de cărămizi și mortar la magazine online și mobile. Prin aceste omnicanale sofisticate se realizează un concept de vânzare cu o performanță înaltă către lanțut de aprovizionare cu o flexibilitate de adaptare. DACHSER a lansat acum un nou produs în zona Europei, site-ul fix Targo, care suportă omnicanalul cumpărătorilor cu un concept care oferă flexiblitate completă pentru aranjarea datelor de livrare.

DACHSER își extinde portofoliul de servicii către livări B2C.
DACHSER își extinde portofoliul de servicii către livări B2C.

“Astăzi, distribuitorii și producătorii trebuie să se ingrijească de cerințele pe care le are cumpărătorul cu privire la livrări. Pentru noi ca și parteneri logistici, acest lucru înseamnă că trebuie să continuăm să evoluăm odată cu rețeaua de servicii și procese, în timp ce adăugăm soluții simple și rapide. Este parte din evoluția strategiei pentru rețeaua noastră de grupaj europeană.” spune Alexander Tonn, COO Road Logistics la DACHSER. Prin alegerea site-ului fix targo, clienții pot aranja o dată de livrare fixă cu vânzătorul în momentul achiziției. În acest fel, cumpărătorii pot obține bunurile comandate în momentul în care se întorc din vacanță sau când nu se află la birou. Această flexibilitate este un mare câștig și DACHSER beneficiază prin intermediul acestei planificări simple și prin petrecerea de mai puțin timp între branșe.

Astăzi, distribuitorii și producătorii trebuie să se ingrijească de cerințele pe care le are cumpărătorul cu privire la livrări. Pentru noi ca și parteneri logistici, acest lucru înseamnă că trebuie să continuăm să evoluăm odată cu rețeaua de servicii și procese, în timp ce adăugăm soluții simple și rapide. Este parte din evoluția strategiei pentru rețeaua noastră de grupaj europeană.

Alexander Tonn, COO Road Logistics la DACHSER

Serviciile de logistică DACHSER se adresează clienților corporate care, pe lângă serviciile B2B, se regăsesc și în rețeaua B2C.

Produsul targo din cuprinsul site-ului

Pentru livrările B2C, DACHSER oferă produsul targo din cadrul site-ului pe tot cuprinsul Europei - acest lucru însemnând că serviciile și standardele de calitate sunt clar definite prin intermediul timpului scurt de tranzit prin rețeaua proprie de grupaj. Standardele de livrare includ livrări de tipul bordură și livrări până în locul decis și manipulat de o persoană.

Pentru mai multe informații despre rețeaua DACHSER și serviciile de transport din Europa, apasă aici - https://www.dachser.ro/ro/transport-rutier-european-90.
DACHSER worldwide
Contactați-ne
Contact Alexandra Cunderlikova PR and Marketing Consultant